بستن

رقابت نزدیک در لیگ‌برتر استان: هر هفته یک فینال

هفت برکه (گریشنا): رقابت‌ نزدیک تیم‌ها در لیگ برتر استان فارس باعث شده نماینده گراش هر هفته با یکی از مدعیان روبه‌رو شود. بعد از بردن صدرنشین و یک باخت خانگی این هفته هلال‌احمر یکی از رقبای رودرو را در شیراز شکست داد. 

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر، دوشنبه، سی‌ام دی‌ماه تقابل مدعیان لیگ برتر باشگاه‌های استان فارس در حالی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد که تیم سفید پوش شیرازی برای تسخیر صدر جدول پا به میدان گذاشته بود که در نهایت با سد محکم هلال احمر گراش برخورد کرد. در هفته شانزدهم رقابت‌ها تیم مدعی ایمان سبز شیراز مقابل هلال احمر گراش بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کرد.

تیم هلال احمر گراش که در هفته گذشته در خانه برابر تیم پدیده ستارگان آباده با شکست ۳-۱ غافلگیر شده بود برای کسب ۳ امتیاز و از پیش رو برداشتن رقیب خود برای رسیدن به صدر جدول پا به میدان گذاشته بود و در یک بازی مالکانه توانست حریف را در خانه زمین گیر کند. تیم هلال احمر در بازی‌های دور رفت نیز توانسته بود در ورزشگاه شهدا تیم ایمان سبز شیراز را با نتیجه ۲ بر ۱ بدرقه کند.

دروازه هلال احمر گراش در دقیقه ۴۶ باز شد و نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱ بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید. در شروع نیمه دوم هلال احمر در یک نمایش مناسب در دقیقه ۶۰ توانست با گل زیبای حمید پزشک از شکست فرار کند و در نهایت در دقیقه ۸۶ صادق صداقت بازیکن رده جوانان و خوش آتیه هلال احمر توانست با شوت پر قدرت از پشت محوطه جریمه گل برتری تیمش را به ثمر برساند و نتیجه را با مساوی عوض کند. این بازی در وقت اضافه دوم به دلیل اعتراض مربی تیم ایمان سبز به داور بازی از سوی داور قطع شد. 

در جدول رده بندی لیگ برتر بزرگسالان استان فارس تا پایان هفته شانزدهم تیم‌های استوک مرودشت با۳۱، پدیده ستارگان آباده ۲۷، ایمان سبز شیراز ۲۷ و هلال احمر گراش با ۲۷ امتیاز به ترتیب اول و چهارم هستند. از ۱۲ تیم حاضر در رقابت‌ها هشت تیم همچنان مدعی قهرمانی هستند. اختلاف بین تیم صدرنشین و تیم هشتم فقط ۸ امتیاز است. 

هلال احمر تا پایان هفته شانزدهم توانست هفت برد، شش مساوی و سه باخت در کارنامه خود به ثبت برساند. مجتبی مختاری قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و محمد رضا قنبری، علی احمدی و مسعود کفاش او را در امر داوری یاری کردند.حسین دشتی‌فر ناظر داوری و حیدر پورلطف به عنوان نماینده هیات فوتبال استان فارس بازی را برگزار کردند. هلال احمر گراش در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر استان فارس جمعه چهارم بهمن ماه در ورزشگاه شهدا میزبان پرسپولیس شیراز خواهد بود.

تیم استوک مرودشت در ادامه بازی‌ها در هفته هفدهم به میمند می‌رود تا در مقابل تیم پادانای این شهر به زمین برود و تیم پدیده ستارگان آباده در بازی خارج از خانه مقابل کاروتک کازرون بازی خواهد کرد و تیم ایمان سبز شیراز مقابل تیم قعرنشین ایرانیان شیراز پا به میدان خواهد گذاشت.

برای هلال احمر گراش مسعود دشتابی،علی سبیلی، رضا جوکار، محمد رضا روزبه،(صادق صداقت۶۰) مصطفی رادمرد، محسن محمدی،مصطفی مرادی،سامان شعبانی،حمید پزشک،محمد جواد آذرایین و مصطفی کارگشا(رضا سوزنده ۷۵) با مربیگری ابوالحسن غلامی و مرتضی کمالی به سرپرستی قاسم فرسوده به میدان رفتند.

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top