بستن

دختران مدرسه قائدی به مدرسه نوساز شوری می‌روند

هفت‌برکه: با ساخت مدرسه شوری، دخنران دانش‌آموز دبستان قائدی در این مدرسه‌ی نوساز درس خواهند خواند.

به گزارش گراش‌نیوز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه با حضور دکتر علی عسکر نجفی مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس، فرماندار و مدیران شهرستان گراش، مدرسه شش کلاسه ابتدایی دخترانه خیر ساز حاج حسین شوری افتتاح شد.

این مدرسه در مساحت  ۳۲۰۰ متر مربع و با ۷۱۰ متر مربع زیر بنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط حاج حسین شوری ساخته شده است.

اصغر فرودی فرماندار گراش با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه‌ساز تضمین کننده توسعه پایدار هستند، تصریح کرد: آموزش و پرورش زیرساخت توسعه پایدار کشور است و در این زمینه باید تلاش کرد تا مشکلات شهرستان مرتقع شود

ذبیح الله رضایی مدیر آموزش و پرورش گراش گفت: در سه سال گذشته ۹ واحد آموزشی توسط خیرین و مشارکت دولت در شهرستان گراش ساخته شده است.

در سفر مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به شهرستان گراش اتاق بازی و یادگیری مدرسه مهر سلیمی در شهرک مسکن مهر نیز افتتاح شد. آموزش و پرورش گراش برای تجهیز این پروژه بالغ بر ۸ میلیون تومان از محل منابع دولتی و مشارکت خیرین هزینه کرده است.

حاج زینل قائدی، مدرسه قائدی را سال ۱۳۵۳ بنا کرده بود. این مدرسه بعد از ۴۵ سال به خاطره‌ها می‌پیوندد. دختران مدرسه قائدی به مدرسه شوری منتقل می‌شوند و ساختمان آن در اختیار کانون فرهنگی تربیتی برادران قرار خواهد گرفت. مدرسه قائدی سالن بزرگی دارد که بعد از بهسازی در اختیار ژیمناستیک‌کاران قرار گرفته است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top