هفت‌برکه – گریشنا: به مناسبت روز جهانی معلولان، چند تن از مسئولان شهرستان از مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه‌روزی معلولین شدید و خیلی شدید ذهنی دخترانه بالای ۱۴ سال بدر نینوای شهر گراش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گراش، به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی معلولان و از طریق هماهنگی قبلی توسط اداره بهزیستی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه شهر گراش؛ و قاسم فرسوده، معاون فرماندار، به همراه جمعی از مدیران شهرستان از مرکز خیریه بدر نینوا بازدید کردند. در این مراسم، حجت الاسلام بخشایش‌پور و سایر مدعوین به مددجویان ساکن در  مرکز گل تقدیم کردند و گزارش جعفر رسولی‌نژاد، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این موسسه خیره، درباره چگونگی روند ارائه خدمات به معلولین مقیم در مرکز فوق را شنیدند.

Badre Neinava 01 1

به گفته رسولی‌نژاد، ۲۷ معلول در این مرکز مقیم‌اند که ۹ نفر از این افراد فاقد سرپرست و تحت کفالت سازمان بهزیستی هستند. او در ادامه بیان کرد: این مرکز به صورت هیات امنایی، غیر دولتی و غیر انتفاعی اداره می‌شود و هزینه‌های آن از طریق پرداخت یارانه نگهداری  سازمان بهزیستی و همچنین حمایت‌های مستقیم مالی و غیر مالی خیرین شهر گراش، از جمله بانی خیر ساختمان مرکز، حاج  غلامحسین غفاری، و سایر خیرین تامین می‌شود.

علی‌اکبر غلامی، رئیس اداره بهزیستی، ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت و تشکر از حضور مدعوین در این برنامه و همچنین متولیان و پرسنل پرتلاش مرکز بدر نینوا، نسبت به تاثیر مثبت حضور مسئولین شهرستان در دلگرم نمودن متولیان مرکز خیریه بدر نینوا،  پرسنل این مرکز و کارکنان اداره بهزیستی در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به افراد دارای معلولیت و دارای شرایط ویژه تاکید نمودند.

در پایان این بازدید، به همت مسئولان مرکز فوق، با اهداء هدایایی از زحمات پرسنل مرکز  بدر نینوا تقدیر شد.