بستن

بازدید مسئولان گراش از مرکز توانبخشی بدر نینوا

هفت‌برکه – گریشنا: به مناسبت روز جهانی معلولان، چند تن از مسئولان شهرستان از مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه‌روزی معلولین شدید و خیلی شدید ذهنی دخترانه بالای ۱۴ سال بدر نینوای شهر گراش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گراش، به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی معلولان و از طریق هماهنگی قبلی توسط اداره بهزیستی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه شهر گراش؛ و قاسم فرسوده، معاون فرماندار، به همراه جمعی از مدیران شهرستان از مرکز خیریه بدر نینوا بازدید کردند. در این مراسم، حجت الاسلام بخشایش‌پور و سایر مدعوین به مددجویان ساکن در  مرکز گل تقدیم کردند و گزارش جعفر رسولی‌نژاد، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این موسسه خیره، درباره چگونگی روند ارائه خدمات به معلولین مقیم در مرکز فوق را شنیدند.

به گفته رسولی‌نژاد، ۲۷ معلول در این مرکز مقیم‌اند که ۹ نفر از این افراد فاقد سرپرست و تحت کفالت سازمان بهزیستی هستند. او در ادامه بیان کرد: این مرکز به صورت هیات امنایی، غیر دولتی و غیر انتفاعی اداره می‌شود و هزینه‌های آن از طریق پرداخت یارانه نگهداری  سازمان بهزیستی و همچنین حمایت‌های مستقیم مالی و غیر مالی خیرین شهر گراش، از جمله بانی خیر ساختمان مرکز، حاج  غلامحسین غفاری، و سایر خیرین تامین می‌شود.

علی‌اکبر غلامی، رئیس اداره بهزیستی، ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت و تشکر از حضور مدعوین در این برنامه و همچنین متولیان و پرسنل پرتلاش مرکز بدر نینوا، نسبت به تاثیر مثبت حضور مسئولین شهرستان در دلگرم نمودن متولیان مرکز خیریه بدر نینوا،  پرسنل این مرکز و کارکنان اداره بهزیستی در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به افراد دارای معلولیت و دارای شرایط ویژه تاکید نمودند.

در پایان این بازدید، به همت مسئولان مرکز فوق، با اهداء هدایایی از زحمات پرسنل مرکز  بدر نینوا تقدیر شد.

4 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید.‌ممنون بابت تشریف فرمایی مسئولان محترم و همچنین درج گزارش . انشاالله که با این اقدامات شایسته، روز به روز به تعداد بازدید کنندگان از مرکز افزوده بشه چرا که معلولان با هر بازدید، خداشاهده تا چند روز بشاش و سرحال هستند و خوشحالی معلول ، قطعا ما را در ارائه بهتر خدمات نیز یاری خواهد کرد. جهت هماهنگی بازدید و یا کمک رسانی به این مرکز، عزیزان می توانند با شماره تماس تلفن ثابت ۴_۰۷۱۵۲۴۵۲۰۸۳ و یا شماره همراه ۰۹۳۷۰۲۸۴۸۸۶ تماس حاصل فرمایند.‌منتظر حضور سبزتان هستیم.عظیمی مدیر مرکز توانبخشی بدر نینوا گراش

  2. پس از مدت ها شاهد حضور استاد رسولی نژاد در صحنه های مختلف شهر هستیم.
    جای شما برادر دلسوز و فهیم در عرصه مدیریت شهر خالی ست، لطفا شهر را از دریایی تجربه خود بهره مند سازید.

  3. با سلام به سایت گریشنا .در خواستی که از فرماندار گر اش به عنوان یک دانشجو دارم این هست که باید فرماندار گراش اراده بیشتری نشان دهد .الان از زمان ارتقا گراش نزدیک ۹سال می گذرد آیا حق فداغ این هست که در حد یک روستا بماند.دیده بان را از این دهستان جدا کردند و اگر جدا نمی کردند که بخاطر کم کاری سال ۸۴بود و آثار تاریخی این دهستان مثل سد گمپو و…دارند به نام بیرم می کنند.جمعیت این دهستان از ارد بیشتر هست و درحد بیرم هست ولی مسیولین گراش چشمشان بسته اند.متاسفانه هنوز ارتقا دهستان ها گراش به در خواست لار هست و تا آنان موافق نباشند ما بخش نمی شویم.آیا فرماندار جلسه ای با بخشدار صحرای باغ نمیتونه بزاره و روستا دیده بان و چند تا دیگه به ما برگردند تا ما هم پیشرفت کنیم.

  4. با تشکر از هیت امنا و اقای رسولی نزاد و دیگر زحمت کشان جامعه و خصوصا خیر گرانقدر اقای حاج غلامحسین غفاری
    خداوند بر توفیقات تان بیفزاید و خیر دنیا و اخرت نصیبتان گرداند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top