امام جمعه لامرد:
مسئولان موجب دلسردی و بی‌اعتمادی مردم لامرد نشوند

امام جمعه لامرد با اشاره به تصمیم‌هایی که در این اواخر در جنوب استان فارس توسط مسئولان دولتی گرفته شده است، گفت: نباید موجب دلسردی و بی‌اعتمادی مردم لامرد شوید.

خبرگزاری فارس: مسئولان موجب دلسردی و بی‌اعتمادی مردم لامرد نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت: رمضان بهترین ماه برای افزایش تقوا به ویژه در میان جوانان است.

خطیب جمعه لامرد افزود: قرائت قرآن در این ماه بزرگ و عزیز به همگی ما کمک‌های بسیاری می‌کند.

وی با بیان اینکه در جریان طلوع وهابیت مردم جنوب با مقاومت و هوشیاری بسیار اجازه نداند وهابیون به این منطقه ورود پیدا کنند، ابراز داشت: در مسئله بندرلنگه در اوایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیز مردم شهرستان لامرد با شجاعت تمام و حضور به موقع اجازه نداند که برخی مسائل به وجود آید.

هاشمی‌شهیدی ادامه داد: مردم این شهرستان همچنان باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنند.

امام جمعه لامرد در همین زمینه بیان داشت: تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود درست باشد و نباید باعث دلسردی مردم شود، چراکه اعتماد مردم به انقلاب اسلامی باید روزبه‌روز بیشتر شده و مسئولان نیز باید مواظب رفتارهای خود باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای به وجود آمده در سطح شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: منطقه لامرد جزو نقاط حساس کشور است و باید حواسمان باشد یک منطقه امن به یک منطقه بی‌تفاوت تبدیل نشود و هوشیاری آحاد مردم در این زمینه بسیار مهم و ضروری بوده و این منطقه از هر لحاظ دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد در ادامه سخنان خود در مورد حوادث مصر ابراز داشت: پیچیدگی و وجود ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی نگذاشت مرسی کارش را انجام دهد.

هاشمی‌شهیدی در پایان اضافه کرد: دشمن با پول ریختن در سطح منطقه تلاش می‌کند خاورمیانه را ناامن کند و برای تمام نقاط دنیا برنامه‌ریزی کرده است.

در نماز جمعه این هفته لامرد صورت گرفت

در نماز جمعه این هفته لامرد مردم این شهر با امضای طوماری نسبت به ارتقای ۲ اداره جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت لار اعتراض کردند.