هفت‌برکه: در آزمون استخدامی فراگیر سه سهمیه برای فرمانداری گراش اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش هفت‌برکه دفترچه دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/exam/74/page منتشر شد. در این آزمون ۵۲۵۰ نفر در سازمان‌ها و ادارات مختلف استخدام خواهند که ۳ نفر سهم فرمانداری گراش است.

محمدکاظم جعفری معاون برنامه‌ریزی فرماندار گراش به هفت‌برکه گفت: «راه اصلی ورود به ادارات دولتی از طریق آزمون استخدامی است و امیدواریم با شرکت همشهریان، نیروهای بومی، فعال و شایسته جذب ادارات شوند. چهاردهمین آزمون فراگیر استخدامی به صورت استانی است و طبق استعلام ما سه سهمیه استانداری فارس به گراش اختصاص پیدا خواهد کرد.»

جعفری گفت: «در این آزمون برای سه پست کارشناس روابط عمومی فرمانداری، کارشناس حقوقی و بازرسی فرمانداری و کارشناس سیاسی و اجتماعی بخشداری مرکزی گراش سهمیه در نظر گرفته شده است. البته همشهریان و علاقه‌مندان به استخدام می‌تواند در پست‌ها و شهرهای دیگر هم شرکت کنند. چون ماندگاری نیروهای بومی بیشتر است ترجیح ما این است که نیروهای تحصیل‌کرده و نخبه شهرستان در این آزمون شرکت کنند و استخدام شوند و توصیه می‌کنیم افراد صرفا به این سه شغل اکتفا نکنند و دفترچه را با دقت بخوانند.»

در چهاردهمین آزمون استخدامی ۵۲۵۰ نفر در وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت ورزش و جوانان، پست‌بانک ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، روزنامه رسمی کشور و گمرک جمهوری اسلامی استخدام خواهند شد.

در دفترچه برای شغل‌-‌محل‌های وزارت کشور به شهرستان محل خدمت اشاره نشده است. در کنار استخدام در استانداری و فرمانداری‌ها برای شهرستان لارستان این سهمیه‌های نیز وجود دارد: دو نفر به عنوان ارزیاب گمرک فرودگاه لار، دو نفر بانکدار در پست‌بانک لارستان، یک نفر کارشناس مطالعات آب در اداره آب لارستان

متقاضیان تا ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ فرصت دارند از طریق سایت جهاد دانشگاهی در این آزمون شرکت کنند.

Estekhdam 01