آوریل نیوز: یکی از خیرین به نام گراش به هر کدام از نویسندگان نشریه افسانه یک دستگاه خودرو پراید هدیه داد.

به گزارش گریشنا در مدت دید و بازدیدهای نوروزی بسیاری از همشهریان ساکن شهرها و کشورهای دیگر به زادگاه خود سفر می‌کنند. بر اساس آمار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در طی این مدت ۱۳۳۱ خودرو از شهر گراش عبور کرده‌اند.

IMG 1606

در این مدت دفتر نشریه افسانه نیز میزبان همشهریان بود. در یکی از بازدیدها آقای ح.ب.ه یکی از خیرین به نام گراشی که ساکن شهر دبی است در جریان فعالیت‌های نویسندگان افسانه قرار گرفت. وی که به شدت تحت تاثیر سخنان محمدعلی شامحمدی قرار گرفته بود و اشک از دو دیدگان شهلای او سرازیر شده بود. اعلام کرد به هر کدام از نویسندگان افسانه یک دستگاه خودرو تویوتا دو کابین اهدا می‌کند. با توجه به مشکلات تحریم واردات این نوع خودرو با مذاکرات انجام شده هدیه نویسندگان افسانه به پراید تبدیل شد. این خبر گرامی با وجود اصرار به افشای نام خود اعلام کرد که افشای نام او ممکن است مشکلاتی را برای وضعیت اقامت او در کشور امارات متحده عربی ایجاد کند.

مسعود غفوری درباره شیوه اهدا این جایزه گفت: از طرف بانی خیر وعده ۱۳ عدد خودرو داده شده است. این خودروها به کسانی که در سال آینده در تمام شماره‌های نشریه مطلب داشته باشند اهدا خواهد شد.

خبر تکمیلی: با انتشار این خبر فرد ناشناسی که خود را روابط عمومی فرمانداری می‌نامید اعلام کرد: با توجه به نبودن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گراش اهدا هر گونه هدیه به خبرنگاران وجه قانونی ندارد و از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد.

با توجه به این تهدید این خودروها به احتمال زیاد برای استفاده عمومی در اختیار مجتمع اداری شهرستان گراش قرار می‌گیرد.