بستن

ماجرای پراید شناور در پئت

هفت‌برکه – گریشنا: مهمترین حادثه سیل ۲۶ آذرماه گراش آب بردن یک خودرو پراید در رودخانه فصلی پئت بود.

ساعت ۴ عصر روز پرباران گراش، یک پراید با سه سرنشین قصد عبور از رودخانه پئت در محل آب‌نما جاده تنگ آب را داشت که شدت جریان آب باعث واژگونی و شناور شدن این خودرو شد.

تصاویر این پراید به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و تا کانال‌های خارج از کشور هم رسید. 

مجتبی پورشمسی که در محل حادثه حضور داشت و  به خبرنگار گریشنا گفت: «من در حال عبور از آن منطقه بودم که دیدم یک پراید معلق شد و با آب حرکت کرد. اول فکر می‌کردم پشت درخت کنار گیر می‌کند به خاطر همین گفتیم که شیشه را بالا بکشند که آب در ماشین نیافتد. اما بعد که حرکت آن ادامه پیدا کرد از سرنشینان خواستیم از ماشین بیرون بیایند.»

پورشمسی که از حادثه فیلم گرفته بود در مورد سرنشینان خودرو گفت: «سه نفر لاری بودند و اتفاقا بعد آشنا در آمدیم. خوشبختانه هر سه نفر جوان بودند و توانستند خود را از جریان آب جدا کردند اگر زن و بچه بودند و یا خودرو برعکس شده بود احتمالا غرق شدن‌شان وجود داشت. این دوستان به محل آشنایی زیادی نداشته‌اند و با وجود این که افراد حاضر اخطار داده بودند که صبر کنند آن‌ها به آب زده بودند. پراید سبک است و نتوانسته بود جلو جریان آب مقاومت کند.»

پورشمسی در مورد سرنوشت پراید در این ماجرا گفت: «بعد از این که سه نفر سالم از آب خارج شدند مردم برای آن‌ها پتو و چایی آوردند. زنگ زدیم آتش‌نشانی و هلال‌احمر، یعقوب حجازی بعد از بازدید گفت که می‌شود ماشین را بیرون آورد و تا اول شب عملیات خارج کردن ماشین طول کشیده بود.»

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top