بستن

داریوش سپاده: این بار دو برابر رای می‌آورم

هفت‌برکه – گریشنا: داریوش سپاده معتقد است این بار دو برابر حضور قبلی در انتخابات مجلس رای خواهد آورد.

پنجمین ثبت‌نامی حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز نیز سابقه ثبت‌نام در دوره پیش را دارد. داریوش سپاده که جوان‌ترین نامزد انتخابات مجلس دهم در جنوب فارس بود در نهایت با ۴۸۸۱ بین ده نامزد در جایگاه هشتم قرار گرفت. 

سپاده ۳۵ساله و اهل روستای حسین آباد از بخش مرکزی شهرستان گراش است. او در حال حاضر دانشجوی دکترای آب و هواشناسی سینوپتیک در دانشگاه اردبیل است و با مدرک کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا دانشگاه خوارزمی تهران در انتخابات ثبت‌نام کرد.

این بار دو برابر رای می‌آورم

سپاده در مورد اولین تجربه نامزدی مجلس گفت: «من از آرایی که اعلام شد بسیار خوشحال بودم باتوجه به مشکلاتی که در راه تبلیغات داشتیم و دو سه روز نتوانستیم تبلیغات را انجام دهیم از نتیجه آرا راضی بودم.  حتی خیلی‌ها از اینکه من کاندیدا هستم اطلاعی نداشتند  و صندوق به بعضی از روستاها برای جمع آوری رای نرفته بود. فکر می‌کنم در این دوره به اندازه دو برابر دوره قبل رای داشته باشم.»

سپاده دوره قبل در جلسات اجماع غیرلاری حضور داشت اما در نهایت در انتخابات باقی ماند. آیا این دوره هم تا روز انتخابات حضور خواهد داشت؟. سپاده گفت‌: «باید بازنگری و بررسی شود اگر کاندیدایی که ایده‌های او نزدیک به ایده‌های من باشد و بتوانیم همکاری کنیم نیاز باشد کنار خواهم رفت.»

با وجود دوبار نامزدی برای مجلس، سپاده در شورای روستا عضو نیست. برای ورود به سیاست چرا سپاده از شورای روستا و شهرستان شروع نمی‌کند؟ او گفت: «من در شورای روستا هم همکاری می‌کنم و این گونه نیست که اگر حضور ندارم همکاری هم ندارم. شورا یک محیط کوچک است و از آشناها هم در شورا حضور دارند و حتما نیاز به شخص خود من نیست و من با آن‌ها همفکری دارم.»

به «نبوغ روستایی»‌ اعتماد کنید

سپاده در مورد انگیزه خود از دومین حضور در انتخابات گفت:« با توجه به مشکلاتی که در روستاها می‌بینم و از جنس مردم بودم ،تمام مشکات و مسائل را با گوشت و پوست و استخوان خودم احساس کردم و برای خدمت‌گذاری به مردم آمده‌ام و هدف فقط همین خدمت‌گذاری است که ان شاالله بتوانیم در این عرصه قدم بردارم.»

داریوش سپاده خود را وابسته به جناجی نمی‌داند: «در مورد جناح سیاسی من در دوره قبل هم گفتم رویکرد حزبی و جناحی ندارم و معتقد به این هستم که در اسلام دیانت و سیاست از هم جدا نیست و در راه رضای خدا به مردم خدمت کنیم حالا در هر حزبی که می‌خواهد باشد.»

سپاده با شعار انتخاباتی «قول و عمل در سایه صداقت» در انتخاب حاضر است. او می‌گوید: «صحبتی دارم با مردم شریف و دوست داشتنی لارستان که اگر تعصبات قومی و قبیله‌ای و مذهبی را کنار بگذاریم و بتوانیم به یک دیدگاه کلی و فرا منطقه‌ای توجه کنیم می‌توانیم برای منطقه مفید باشیم و هدف آن توسعه کل منطقه لارستان باشد و فقط فوکوس روی یک مرکز و منطقه نباشد.»

این نامزد مجلس یازدهم گفت: «من آمدم نبوغ روستایی را به چالش بکشم و به همه اثبات کنم که یک بار هم به نبوغ روستایی اعتماد کنید و جواب اعتمادتان را هم خواهید گرفت. و در همین دوره هم این رو اثبات می‌کنم و امیدوارم موفق باشم.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. در مجلس شورای ملی نمایندگان میخوبیدند ورئیس مجلس هم برایشان لالا ئی میگفت وهروقت بیدار میشدند یک احسنت میگفتند ومیخوابیدند
    در مجلس شورای اسلا می همه نمایندگان حظر و اماده برای دریافت طرحی لا یحه ای که نان را گران کنند اب و برق و بنزین وهر ما یحتاج دیگر گران کنند با قید ۴ فوریت تصویب وبا دا بادا اینشالله مبارک با دا حم بخوا نند

  2. استانی شدن انتخابات برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ایران اشتباه محض است چون با این طرح فقط مردم مراکز استانها درمجلس شورای اسلامی ایران نماینده خواهند داشت و مردم بقیه شهرستان های غیر از مردم ساکن در مراکز استان ها در کشور نماینده درمجلس شورای اسلامی ایران نخواهند داشت البته تاکنون نیز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماینده داشته اند و مردم شهرستان های خنج و اوز و گراش فاقد نماینده ای در مجلس شورای اسلامی بوده اند کار صحیح این است که بدون توجه به جمعیت و مذهب و دین اکثریت مردم ساکن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top