بستن

مرگ به خاطر چند بسته سیگار

هفت برکه (گریشنا): در تعقیب و گریز با پلیس یک جوان ۲۷ ساله‌ی گراشی فوت و یک جوان ۲۴ ساله به شدت مصدوم شد.

به گزارش هفت برکه، این حادثه، صبح امروز، ۲۱ آبان ماه در حوالی جاده‌ی بستک اتفاق افتاد. در گفت‌وگوی هفت برکه با یکی از نزدیکان این دو جوان، این اطلاعات از این حادثه به دست ما رسید: «صبح چهارشنبه ۲۲ آبان این دو جوان که حامل چند بسته سیگار و فندک بودند از گراش خارج می‌شوند. در جاده بستک و نزدیکی‌های دهنگ با مشکوک شدن نیروی انتظامی به آن‌ها فرمان ایست داده می‌شود اما با سرپیچی آن‌ها این تعقیب و گریز به طول ۹ کیلومتر ادامه پیدا می‌کند و در نهایت با شلیک نیروی انتظامی به لاستیک خودرو، خودرو واژگون و متوقف می‌شود. در این حادثه، راننده‌ی خودرو جان خود را از دست می‌دهد و کمک راننده به شدت مجروح می‌شود.»

او همچنین بر اساس شنیده‌های افراد حاضر در صحنه می‌گوید: «به نظر می‌رسد جوان فوت شده در این حادثه چند ساعتی زنده بوده است اما به دلیل شدت جراحات و دور بودن از شهر و نداشتن کمک، جان خود را سر صحنه از دست می‌دهد.»

جسد محمدرضا ۲۷ ساله که در این حادثه فوت شده برای انجام کالبدشکافی و کشف دلیل اصلی و ساعت مرگ به سردخانه‌ی بندرعباس منتقل شده است. مراحل ترخیص قانونی صبح پنجشنبه در حال انجام است و قرار است مراسم خاکسپاری عصر پنجشنبه در گلزار ناساگ برگزار شود. 

جوان مصدوم به نام سعید نیز که از ناحیه‌ی سر دچار مصدومیت شده است در حال حاضر دارای ضریب هوشی  ۴ است. او بعد از این حادثه با هلی‌کوپتر به بیمارستان بندرعباس منتقل شد و در حال حاضر در این بیمارستان تحت مداوا است. او نیاز به یک عمل جراحی از ناحیه‌ی سر دارد.

پلیس: به کارگیری سلاح با رعایت قانون بوده است

خبر تکمیلی: صبح پنجشنبه پایگاه خبری پلیس خبر این حادثه را منتشر کرد که در سایت‌های خبری دیگر مانند ایرنا و فارس نیز منتشر شده است. 

گروه استان‌های پایگاه خبری پلیس:  واژگون شدن خودرو حامل سیگار قاچاق به دلیل سرعت زیاد و بی‌توجهی راننده به ایست پلیس در شهرستان بستک یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

ماموران انتظامی شهرستان بستک با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق در محور «روستای گشان – دهنگ» مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

مأموران حین کنترل محور مزبور به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک دست نویس با دو سرنشین ظنین شده و دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس با افزودن بر سرعت خود از محل گریخت.

درعملیات تعقیب و گریز، ماموران به منظور متوقف کردن خودرو، ابتدا با شلیک چند تیر هوایی و سپس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، به سمت لاستیک خودرو تیراندازی کردند که در پی آن خودرو واژگون و راننده و سرنشین به بیرون پرتاب شدند.

پس از وقوع این حادثه، مصدومان سریعاً توسط اورژانس به بیمارستان «فارابی» شهرستان بستک منتقل شدند اما یکی از آنها به هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر نیز به علت شدت جراحات توسط بالگرد به بیمارستان شهید “محمدی” بندرعباس  منتقل شد.

لازم به ذکر است، در بازرسی از خودرو ، ۳۷۶ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد و همچنین در استعلام های صورت گرفته مشخص شد هر دو متهم دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. […] باز هم کشته باز هم داعدار کردن یک یا چند خانواده اخه چرا ؟ متاسفانه مملکت ما از بی قانونی خیلی ها را رنج و عذاب میدهد خیلی ها نیز سودهای کلانی به جیب میزنند ولی تو ای نیروی انتظامی قانونی شلیک غیر قانونی کردید …..

  2. گاهی وقتاانسان ها خودشون باعث مرگ خودشون میشن…انقدقضاوت نکنین مگه شمارییس دادگاهی ..مشکل ماایرانیاهمینه فکرمیکنیم علامه دهریم هیچکی نمیدونه فقط مامیدونیم…جای اینن کارا یه فاتحه بخونیم

  3. فرار از قانون عاقبتش همینه.[..]بعضی ها همیشه میخان قانون گریز باشن یا قانون رو دور بزنن.بعضی ها هم سریع میشن کارشناس و قاضی

  4. با عرض سلام و خسته نباشی خدمت مدیریت محترم با توجه به اینکه خبر شما در این مورد از صحت کامل برخودار نیست ،لذا تقاضا داریم که این خبر حذف یا تصحیح شود در جایی از خبر نوشته اید که هر دو نفر فوت شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند که کاملا صحت ندارد و درضمن سعید تمییز هم که بعد از فوت اعضایش اهدا شد و این خوب نیست که به عنوان یک همشهری خبری درج شود که باعث آزرده خاطر خانواده آن دو مرحوم شوید

  5. با سلام من نمیدانم بر مبنای چه استنادی خبرها را انتشار میدین ولی این مدل خبر رسانی باید یا شما صرفا زیر پوشش انتظامی و برای این سازمان خبر رسانی کنید ویا به سلیقه و گفته ای محلی و بی اساس باشه که در هر دو صورت جای شرمساری استش چون یک طرفه و تماما اشتباه و دور از واقعیت گفتید کاش کمی از تخلفات بی شمار مامورین میگفتین تا حرفهای سبک و توهین امیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top