بستن

پرونده گریشنا همچنان مفتوح است

هفت‌برکه – گریشنا: بعد از انتشار خبری با تیتر «دادگاه سه شکایت اعضای شوارای شهر از گریشنا را مختومه کرد» دادستانی گراش اعلام کرد این خبر ناقص بوده و انتشار آن غیر قانونی است.

حجت الاسلام  و المسلمین سعادت پور دادستان عمومی و انقلاب گراش گفت: «انتشار جزییات پرونده پیش از نهایی شدن حکم برخلاف قانون است. در این پرونده نیز دادگستری گراش قرار عدم صلاحیت صادر کرده است و این به معنی بسته شدن پرونده نیست، بلکه پرونده برای انجام دادرسی و طی مراحل قانونی به شیراز ارسال خواهد شد.»

طبق دستور قضایی خبر پیشین از سایت حذف و این خبر جایگزین شده است.

محمد خواجه پور مدیر رسانه‌های هفت‌برکه گفت: «انتشار خبر به این صورت به علت عدم آشنایی ما با مسائل قضایی  بوده است. مانند همیشه پاسخگوی مقام قضایی و مردم هستیم و تا نهایی شدن وضعیت این شکایت‌ها موضوع را دنبال خواهیم کرد. اما به دلیل معذوریت‌ها و موانع قانونی خبر روند قضایی نباید منتشر می‌شد و پس از نهایی شدن حکم نتیجه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.»

2 نظر

  1. در دیاری که برادر به برادر میکند رحم
    اعضای شورا بر جوانان بگیرند خصم
    عجب دورانی شده
    اقای باقرزاده و حسنی، لطفا با دوستان محبت با دشمنان مدارا(هزچند همه برادریم)

  2. با سیاست یک بام و دو هوای شما که یکی به تخته میزنید یکی به نعل که موضع شما هنوز برای من مبهم هست و بارها به دوستانم گفته ام شما دقیقا سیاست ترکیه درقبال ایران را دنبال میکنید که هیچوقت مشخص نمیشود دوست هستید یا دشمن و این درست نیست
    شما باید بعنوان سربازان فرهنگی شهرستان حامی آمال مردم باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top