بستن

خیابان‌های گراش با LED روشن‌تر می‌شود

هفت‌برکه:‌ شورای شهر گراش یک میلیارد تومان بودجه برای روشنایی معابر اختصاص داده است. در اجرای این طرح نصب نورهای LED در خیابان امام آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش، در ادامه تامین روشنایی معابر و پس از نصب تیرهای روشنایی در بلوار شهداء، بلوار امام حسین، بلوار حافظ، بلوار خلیج فارس و بلوار شهید سعادت این بار نصب چراغ های LED در خیابان امام خمینی (ره) آغاز شده است.

طرح تعویض روشنایی معابر که در زمان ریاست علی اصغر حسنی در شورای شهر و به پیشنهاد او کلید خورد. حسنی نایب رئیس شورا در مورد این طرح گفت: برای بالابردن ضریب امنیت شهری و در راستای کاهش مصرف برق و همچنین تامین روشنایی مطلوب در معابر اصلی خصوصاً خیابان امام و مبلمان شهری زیبا با مصوبه شورا مبلغ یک میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی شهرداری به این امر اختصاص داده شد.

حسنی در مورد ویژگی‌های این طرح گفت: «نوع انتخاب تیرها و رنگ آمیزی آن با مبلمان شهری زیبا انتخاب شده و نور آن از نوع LED های کم مصرف و پر نور انتخاب شده است و علاوه بر آن ۱۰ برج نوری در نقاط مختلف شهر از جمله دارالسلام، دارالرحمه و ورودی خیابان‌های درمانگاه، آبیاری و بسیج نصب شده است.»

حسنی از شهردار خداشناس، مهندس فانی رییس اداره برق و پورشمسی پیمانکار طرح برای همکاری و تسریع تشکر کرد و گفت: «هدف شورا تامین روشنایی کل معابر است که به مرور این امر محقق خواهد شد.» 

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش هم زمان با اجرای این طرح، تیرهای روشنایی بوستان شهر نیز در حال تعمیر و رنگ آمیزی است و تعویض نورهای آن به زودی انجام خواهد شد.

2 نظر

  1. بایدبردستان و پیشانی مهندس فانی و پرسنل و کارگران اداره برق بوسه زد که خالصانه خدمت میکنند
    نه مثل یکی از اعضای شورا که یکی به نعل میزند یکی به تخته
    دوران افول شما نزدیک هست فقط چند ماه در پیشگاه خدا شرم کنید و از مردم عذرخواهی

  2. جناب این روشنایی شهر ایده شورا شهر و شهرداری بوده همینطور هزینه کل ان
    اپارت برق فقط خط گرم جهت ان همکاری نموده هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top