بستن

شورای اداری شهرستان در فداغ تشکیل شد

گریشنا: جلسه شورای اداری گراش دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه با حضور مسئولین شهرستان در دارالقرآن فداغ برگزار شد.

از جنگ اقتصادی عبور خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش مهندس کریمی فرد فرماندار گراش در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، دهه ولایت و امامت و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان تصریح کرد: در تمام رویدادها ملت بزرگ ایران، امام و رهبری با ایمان عمیق و اراده قوی در یک طرف و دولت مستکبر آمریکا در طرف دیگر حضور داشته اند و این دشمنی ها همان طور که در دوران پس از انقلاب هیچ گاه متوقف نشده بود، کماکان ادامه دارد که در مقاطع مختلف و به صورت های مختلف متجلی شده و در ماه های اخیر این دشمنان قسم خورده با راه اندازی یک جنگ تمام عیار اقتصادی قصد به زانو در آوردن نظام را دارند که با فضل و عنایت الهی، هوشیاری رهبری، همت مسوولین و بصیرت مردم از این مرحله سخت، عبور خواهیم کرد.

مهندس کریمی فرد در ادامه ضمن تقدیر از حماسه آفرینی های مردم غیرتمند شهرستان گراش در حمایت و پشتیبانی از دولت و نظام در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن از خیرین و نیک اندیشان این شهرستان خواست تا در جنگ اقتصادی حاضر نیز با مشارکت و همکاری خود در بهبود شرایط موجود، همت ورزند.

فرماندار گراش افزود: تمام تحلیل گران داخلی و خارجی معتقدند که دشمنان از وضع چنین تحریم‌هایی پشیمان خواهند شد و آنها با این کار خود می خواهد از هیمنه و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی بکاهند که با همت و هوشیاری مردم و مسوولین این توطئه و مکر بدخواهان نظام نقش بر آب خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی به گراش می‌آید

فرماندار گراش با اشاره به اختصاص بودجه و اعتبارات مناسب سال های گذشته در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تاکید کرد: با تلاش و همت روسای ادارات و پیگیری های مستمر صورت گرفته امیدواریم، شاهد عمران و آبادانی بیشتر این شهرستان باشیم.

مهندس کریمی فرد علت نیمه تمام ماندن یا عدم اتمام پروژه های راه و شهرسازی شهرستان را عدم تحقق اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه ها دانست و تصریح کرد: انشاالله پیگیر هستیم که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در شهرستان به منظور افتتاح پروژه بزرگ مسکن مهر بخشی از اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به درخواست مردم برای تعریض جاده های روستایی و بعضا بین شهری در شهرستان گفت: علت همه حوادث جاده ای غیر استاندارد بودن و یا حادثه خیز بودن جاده ها نیست بلکه متاسفانه عدم وجود فرهنگ مناسب در رانندگی و توجه نکردن به قوانین و مقررات عامل بروز بسیاری از این تصادفات است که کمتر به آن توجه می شود.

بررسی مشکلات

در ابتدای این جلسه رحمانی بخشدار مرکزی، دهیار فداغ و چند تن از دهیاران و مردم دهستان فداغ مشکلات و مسایل مختلف را عنوان و خواستار رفع مشکلات شدند که با حضور مسوولین ادارات مربوطه این مسایل بررسی گردید.

شایان ذکر است فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در بدو ورود به دهستان فداغ با حضور بر مزار نورانی شهدای این دهستان به مقام والای آن عزیزان ادای احترام کردند.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top