هفت‌برکه گریشنا: ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) به صورت منطقه‌ای و با محوریت شعر کوتاه مذهبی، بیستم آبان‌ماه ۱۳۹۸ به مناسبت هفته وحدت در گراش برگزار خواهد شد.

شاعران استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر برای حضور در این شب شعر می‌توانند حداکثر ۱۴ اثر خود را در قالب‌های رباعی، دوبیتی، رباعی نیمایی، طرح، هایکو و دیگر قالب‌های شعر کوتاه با موضوعات دینی با اولویت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) به دبیرخانه شب شعر ارسال کنند.

چهاردهم آبان‌ماه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه‌ی این شب شعر است. اسامی هفت شاعر برگزیده برای دعوت به شعرخوانی، هفدهم آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

شعرها باید به صورت فایل word همراه با ذکر مشخصات به پست الکترونیک  gerash@gmail.com ارسال شود. حضور در این شب شعر محدودیت سنی ندارد. ستاد برگزاری تنها امکانات اقامت در گراش را فراهم می‌کند و امکان پرداخت هزینه برای رفت و برگشت وجود ندارد. برای ارتباط با دبیرخانه‌ی این شب شعر می‌توانید با دو شماره ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۰ و ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱ به نشانی گراش، خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری، طبقه زیرین، موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش در تماس باشید.

موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش و کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس این شب شعر را برگزار می‌کنند.

تاکنون پنج دوره از این شب شعر در گراش برگزار شده است و شاعرانی همچون صادق رحمانی، مرتضی امیر اسفندقه، موسی بیدج، سعید یوسف‌نیا، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و محمدسعید میرزایی مهمان دوره‌های پیشین شب شعر پیام اعظم بوده‌اند (گزارش دوره‌های قبل در گریشنا). امسال نیز چند شاعر و پژوهشگر شناخته‌شده‌ی آیینی مهمان شب شعر خواهند بود.

Farakhan Shabe Sher