هفت‌برکه – گریشنا: امروز جمعه، ۲۶ مهرماه، روز تربیت بدنی و شروع هفته تربیت بدنی است که تا سوم آبان‌ماه ۹۸ ادامه دارد. طبق معمول هر سال، اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به مناسبت این هفته برنامه‌های فرهنگی ورزشی متعددی را برگزار می‌کند. 

به گزارش هفت‌برکه، این اداره اعلام کرده است که امسال در هفته تربیت بدنی 18 برنامه در شهرستان گراش برگزار می‌شود. این برنامه‌ها دیروز پنجشنبه ۲۵ مهرماه با غبارروبی و گلباران قبور شهدا در گلزار شهدای گراش شروع شد. در این مراسم مسئولین هیات‌های ورزشی و ورزشکاران حضور داشتند.

جمعه بیست و ششم مهرماه نیز کلیه مسئولین هیات‌های ورزشی و نیروهای تحت امر در نماز جمعه شرکت می‌کنند. همچنین در این روز کلیه مسئولین هیات‌های ورزشی و ورزشکاران در مراسم جاماندگان پیاده‌روی اربعین از جلو ناحیه مقاومت بسیج تا حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) حضور خواهند داشت.

در دومین روز از هفته تربیت بدنی، شنبه بیست و هفتم مهرماه، ایستگاه صلواتی در مراسم اربعین حسینی با همکاری هیات پهلوانی و زورخانه‌ای برپا می‌شود.

روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه، همایش دوچرخه‌سواری بین مدارس از جلو استادیوم ورزشی شهدا تا گلزار شهدا؛ و مسابقه بسکتبال بانوان بین مدارس ساعت ۱۶ در سالن ورزشی شهدا برگزار می‌شود. برگزاری مسابقات طناب‌کشی بین کارکنان ادارات سطح شهر در سالن شهید مشتاقی ساعت ۱۱ صبح نیز از دیگر برنامه‌های این روز است.

سه‌شنبه سی‌ام مهرماه، در پنجمین روز از هفته تربیت بدنی، مسابقه هندبال دوستانه بین دو تیم لار و گراش در ساعت ۱۵ در سالن محبی برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه پینگ‌پنگ بانوان بین مدارس ساعت ۱۵ در سالن بانو رضوی؛ و برگزاری جشنواره بادبادک‌های بین مدارس ابتدایی و کودکستان‌های سطح شهر در ساعت ۱۵ در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدا نیز ار برنامه‌های این روز است.

برگزاری مسابقات کاراته در سالن اختصاصی کاراته و افتتاح مسابقات والیبال باشگاه‌های گراش در سالن چند منظوره محبی از برنامه‌هایی است که برای چهارشنبه یکم آبان‌ماه ۹۸ در ششمین روز از این هفته پیش‌بینی شده است.

پنجشنبه دوم آبان‌ماه ۹۸ نیز جشنواره شنای پسران زیر ۱۴ سال در ساعت ۱۵ در محل استخر آبشار اندیشه، مسابقه فوتسال بانوان بین اوز و گراش ساعت ۱۷ در سالن چندمنظوره شهدا، و همچنین مسابقات چهارجانبه  فوتسال پیشکسوتان در بخش ارد برنامه‌ریری شده است.

در آخرین روز از هفته تربیت بدنی، پنجشنبه سوم آبانماه، مسابقات تکواندو جنوب استان در سالن اختصاصی تکواندو در ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

varzesh kodakan16