بستن

پاییز در کلاس‌های هنری هفت‌برکه: بازیگری، نمایشنامه، اقتباس

هفت‌برکه – گریشنا: آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه برای سه کارگاه هنری در ترم پاییزه ثبت نام می‌کند. این آموزشگاه وابسته به موسسه فرهنگی و هنری هفت‌برکه گراش است و در پایان کارگاه، به شرکت‌کنندگان گواهینامه‌ی معتبر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهد کرد.

کارگاه «اصول نمایشنامه‌نویسی» با تدریس محمدعلی شامحمدی، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود. در این دوره آموزشی، در هشت جلسه، عناصر نمایشنامه و نمایش، انواع نمایشنامه، و اصول و مبانی نوشتن نمایشنامه به صورت کارگاهی (تئوری و عملی) آموزش داده می‌شود. هزینه شرکت در این کارگاه ۳۰۰ هزار تومان است و برای اعضای انجمن نمایش، دانش‌آموزان و دانشجویان تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

کارگاه «بازیگری، از مبتدی تا صحنه» نیز با تدریس علی فخری، کارگردان و بازیگردان شناخته‌شده‌ی گراش، در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود. این دوره آموزشی نیز به صورت عملی و تئوری و در هشت جلسه برگزار می‌شود. هزینه‌ی شرکت در این کارگاه نیز ۳۰۰ هزار تومان با تخفیف ۲۵ درصدی برای اعضای انجمن نمایش، دانش‌آموزان و دانشجویان است.

کارگاه «سینمای اقتباس» اولین دوره سینمایی آموزشگاه هفت‌برکه است که توسط محمد خواجه‌پور، مدیر رسانه‌های هفت‌برکه، و مسعود غفوری، دکترای زبان و ادبیات انگلیسی، برگزار می‌شود. در این دوره آموزشی که به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود، نشانه‌شناسی ادبیات و سینما و تئوری‌های اقتباس با بررسی ده اقتباس سینمایی از آثار داستانی و نمایشی ایران و جهان مرور خواهد شد. خوانش آثار و تماشای فیلم‌های انتخاب شده نیز تکمیل‌کننده‌ی این کارگاه خواهد بود. این کارگاه در ده هفته، پنج‌شنبه‌ها، ساعت ۱۶ تا ۲۰ در موسسه هفت‌برکه برگزار می‌شود. مبلغ ثبت نام در این دوره ۴۰۰ هزار تومان است و برای اعضای انجمن نمایش، انجمن فیلم و عکس، دانش‌آموزان و دانشجویان تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

کلاس‌های آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه از اوایل آبان‌ماه ۱۳۹۸ در موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه به آدرس گراش، خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر به موسسه هفت‌برکه مراجعه کنند، یا با شماره‌های ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۰، ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۱، و ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top