بستن

فرمانده انتظامی گراش: امنیت یک امر نسبی و شکننده است

هفت‌برکه – گریشنا:‌ سخنرانی سرهنگ اسلامی مهر در نماز جمعه و برگزاری صبح‌گاه مشترک آغازگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان گراش بود.

به گزارش گریشنا سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر سخنران بین دو نماز در نماز جمعه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۸ بود. فرمانده انتظامی شهرستان گراش با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: «هفته نیروی انتظامی فرصتی است جهت ارائه‌ی مجاهدت‌هایی که در گوشه گوشه‌ی این کشور پهناور اسلامی توسط من و همکارانم به صورت شبانه‌روزی دارد انجام می‌شود. این هفته فرصتی است تا گوشه‌ای از این مجاهدت‌ها خدمت شما عزیزان عرضه شود. خدا را شاکریم که پس از یک سال خدمت سربازی در کنار شما مردم شریف، فهیم و ولایتمدار که توانستیم الحمدالله در طول این مدت از شما درسها یاد بگیریم درس ولایت‌مداری، درس دین مداری و درس دوستی با اهل‌بیت(ع)»

سرهنگ اسلامی مهر در گزارشی از فعالیت‌های یک ساله خود گفت: «در طول این مدت سه دستگاه خودرو به کلانتری مرکز، پاسگاه فداغ و پاسگاه ارد، اضافه کردیم در طول این مدت با هماهنگی دستگاه قضایی در اجرای طرح پیشگیری هم در سطح شهرستان ما توانستیم بیش از ۴۰ نفر خرده فروش را در سطح شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی روانه‌ی زندان کنیم. در اواخر هفته تورهای ایست بازرسی که در ورودی و خروجی شهرستان با هماهنگی نیروی بسیج برقرار می‌شود ۳ سارق نافرجام دستگیر و روانه زندان شدند. توانستیم در طول این مدت جرائم خشن در سطح شهرستان را به کمترین حد خودش برسانیم.»

فرمانده نیروی انتظامی به اشاره به حساسیت مردم گفت: «سرقت منزل که یکی از معضلاتی است که امنیت اجتماعی خانواده‌ها را به مخاطره می‌اندازد در شهرستان به کمترین حد خودش رسانده‌ایم. در طول پنج، شش ماه دوم سال موردی الحمدالله نداشتیم اما من اشاره می‌کنم عزیزان این امنیت یک امر نسبی است خدای ناکرده امنیت شکننده است. اگر تذکراتی که توسط ما و همکاران در حوزه تخصصی گاهی در جلساتی که با صنوف آسیب‌پذیر ارائه می‌شود، توجه نشود، خدای ناکرده این امنیت شکننده خواهد بود. استفاده از شیشه‌های ضد سرقت مورد تاکید ماست.»

رییس پلیس با اشاره به ساختمان جدید فرمانداری انتظامی گراش گفت: «مولا علی در نامه ۵۹ به مالک اشتر که فرمودند: ای مالک اگر خواستی شخصی را به فرمانروایی بصره بگماری مبادا به جز دغدغه امنیتی دغدغه‌‌‌‌‌‌ی دیگری داشته باشی. عزیزان استحضار دارید که مدت دو سال است قطعه زمینی جهت احداث ستاد فرماندهی انتظامی در نظر گرفته شده با تلاش شما مردم عزیز و کمک بعضی از خیرین این ستاد پیشرفت ۶۰ درصدی داشته در ادامه مسیر نیاز به همت و همراهی شما و توجه عزیزان توجه خیرین شهرستان و بزرگ منشی عزیزان در ادامه مسیر ما را همراهی کنند.»

سرهنگ اسلامی مهر برخورد با معضلات اجتماعی را نیازمند همت همگانی دانست: «امام جمعه اشاره داشتند باید تمام دستگاه‌ها بیایند و با همکاری دستگاه فرهنگی. امنیت مردم را خط قرمز خودمان می‌دانیم امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی، امنیت سایبری وظیفه خودمان می‌دانیم. معتقدیم امنیت اجتماعی الحمدالله در سطح شهرستان قابل لمس است در گرو مشارکت شما مردم عزیز و ولایی است. هرچقدر این مشارکت بیشتر باشد این امنیت پایدارتر خواهد بود. با هر ناهنجاری اجتماعی و ناهنجاری اخلاقی در سطح شهرستان با اقتدار برخورد خواهیم کرد این تکلیف مربوط به امروز و فردا و دیروز و زمان خاصی نیست.»

فرمانده انتظامی گراش از راه‌اندازی سامانه ناصر برای مقابله با بدحجابی گفت: «برخورد با بی‌حجابی جز وظیفه ذاتی نیروی انتظامی در سطح کشور و در شهرستان است من اینجا قول می‌دهم امام جمعه محترم با استفاده از ابزارهایی که ما داریم و سامانه ناصر خودروهایی که سرنشین خودرو اقدام به کشف حجاب کند در سیستم نیروی انتظامی ثبت می‌شود. چرا که معتقدیم شهرستان گراش شهرستان قطب شیعی و قابل احترام است و حرمت شهر باید حفظ شود.»

صبح شنبه ۱۳ مهرماه نیز اعضای شورای تامین و مدیران شهرستان در کلانتری مرکزی گراش مهمان نیروی انتظامی بودند. در این مراسم از پرسنل برگزیده نیروی انتظامی و همچنین مدیران مدارسی که در فرهنگسازی ترافیکی همکاری داشته‌اند تقدیر شد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. چی سامانه ناصر!!!
    اینو دیگه کم داشتیم، شکر خدا همه مشکلات مملکت حل شد. از مسولان دلسوز هم از اینکه شبانه روز به فکر حل مشکلات مردم اند کمال تشکر رو داریم.
    حداقل اسم میترا ، اناهیتا شهین مهین شهلا مهلا مینا سینا میذاشتی بهتر بود…..هههههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top