بستن

هفته‌ی آفتابی هلال‌احمر: برد در گراش، تساوی در داراب

هفت برکه (گریشنا): تیم هلال‌احمر همزمان درگیر سه جام است. در این هفته جوانان هلال‌احمر در دومین بازی خود در لیگ دسته اول کشور به تساوی رسیدند. بزرگسالان هلال‌احمر بعد از یک برد در لیگ شهر گراش برابر تیم مدعی شهدا، روز پنجشبه نیز بنتو اسیر مهر را یک بر صفر شکست دادند.

برد شیرین هلال احمر گراش مقابل بنتو اسیر مُهر

به گزارش روابط عمومی تیم هلال‌احمر:از هفته سوم مسابقات لیگ برتر استان فارس هلال احمر گراش توانست با یک گل از سد حریف خود بگذرد. نماینده گراش که در دو بازی قبلی خود یک تساوی و یک شکست سنگین خارج از خانه را در کارنامه داشت برای بهبود بخشیدن وضعیت خود محکوم به برد در این دیدار خانگی بود.

در سوی مقابل هم تیم بنتو اسیر مُهر که محمد عباسی مربی نامدار و سال‌های دور فجر سپاسی بر روی نیمکت خود بهره می‌برد در کنار بازیکنان توانمندی که از شیراز به خدمت گرفته بودند حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش می‌گذاشتند تا این‌که در دقیقه ۲۴ محسن محمدی از روی سانتر زیبای رضا سوزنده با ضربه سر دروازه تیم حریف را گشود تا نیمه اول با برتری یک بر صفر هلال احمر گراش به رختکن بروند.

هلال احمری‌ها که بیشتر نگاهشان به مسابقه فردای تیم جوانان‌شان مقابل پدیده داراب از سری مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور بود. در نیمه دوم خود را به آب و آتش نزدند و مجبور شدند چند بازیکن جوان خود را تعویض نمایند.همین امر باعث شد نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها نگذرد و بازی در نهایت با همان نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده گراش به پایان رسید. 

برای تیم بزرگسالان هلال‌احمر در این بازی، احمدرضا محمودی، علی سبیلی، محسن محمدی، محمدرضاروزبه، مصطفی رادمرد، رضا سوزنده، ابراهیم کامیاب (محمدجواد اذرایین ۷۰) ، ایمان کیالی(محسن یوسفی ۸۵)، رضا جوکار، مصطفی کارگشا، علی شیروانی (مصطفی مرادی ۶۰)، با سرمربی‌گری آذربادگان،غلامی و مجلسی و مدیر عاملی قاسم فرسوده به میدان رفتند.

هلال‌احمر با گذشت سه بازی با چهار امتیار در رده نهم جدول ۱۲ تیمی مسابقات قرار دارد. 

تساوی جوانان هلال احمر گراش مقابل پدیده داراب

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر از هفته دوم لیگ دسته اول جوانان کشور هلال احمر گراش می‌بایست در داراب به مصاف پدیده داراب می‌رفت. گراشی‌ها که در هفته اول تیم نامدار پارس جنوبی جم را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داده بودند امیدوار بودند تا پیروزی در دیدار خارج از خانه مقابل نماینده داراب از همان اول در صدر جدول قرار گیرند.

در سوی دیگر پدیده اصفهان که در سال‌های گذشته با نام پدیده اصفهان در مسابقات حاضر می‌شدند امسال سهمیه خود را به داراب انتقال داده بودند تا برای اولین بار این شهرستان کهن مسابقات کشوری را تجربه نمایند.

شکست در بازی اول مقابل تیم شهید وفایی باعث شده بود تا دارابی‌ها با تمام قوا و استفاده از امکانات میزبانی و تشویق‌های هوادارانشان به دنبال پیروزی در این دیدار باشند. پدیده خیلی زود در همان دقایق ابتدایی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و یک بر صفر از حریف خود پیش افتادند. هلال‌احمر که انتظار گل زودهنگام را نداشت به خود آمد و بازی را در دست گرفت در دقیقه ۲۵ ضربه دیدنی ابراهیم کامیاب کاپیتان با تجربه و آینده‌دار هلال احمر تیر دروازه دارابی‌ها را لرزاند و فرصت‌های بعدی نیز یکی پس از دیگری از دست رفت تا نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده داراب به پایان رسد.

با شروع نیمه دوم هلال احمری‌ها سراپا حمله بودند و کارهای ترکیبی مهاجمان این تیم مدافعان حریف را بهم ریخته بود. اتلاف وقت و خواباندن بازی در دستور کار تیم‌ پدیده بود که این امر صدای هواداران اندک هلال‌احمر را نیز در آورده بود. نماینده گراش که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد با توجه به دفاع مطلق تیم حریف، ارسال از جناحین و شوت از راه دور را در دستور کار خود قرار دادند که در دقیقه ۷۰ صادق صداقت با شوتی سرکش قفل دروازه دارابی‌ها را شکست و بازی را به تساوی کشاند در ادامه نیز گراشی‌ها دست از حمله برنداشتند تا این‌ که در دقیقه ۸۸ حرکت زیبای ابراهیم کامیاب و پاس به بیرون او سبب شد تا در دهانه دروازه محمدرسول صدیقی با ضربه‌ای آرام توپ را وارد دروازه داراب نماید. ولی در حین ناباوری کمک داور اول این دیدار پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد و گل را مردود اعلام کرد.

تا بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسد. هلال احمر با این برد ۴ امتیازی شد و با اختلاف گل نسبت به تیم فجرشهیدسپاسی در مکان دوم جدول قرار گرفت. هلال احمر در هفته سوم می‌بایست از تیم شهید وفایی شیراز پذیرایی نماید.

حجت عابدی، سرپرست جوانان هلال احمر پس از پایان بازی گفت:«از عملکرد شاگردانم راضی هستم ولی از نتیجه نه؛ ما تمام تلاشمان را کردیم تا پیروز این میدان شویم ولی عواملی دست به دست هم می‌دهد تا مثل آب خوردن سر تیم را ببرند. بنده اهل اعتراض به تصمیمات داوری نمی‌کنم ولی امروز همگان دیدند که به راحتی گل سالم تیم ما را مردود اعلام کردند. به طوری که هواداران دارابی نیز از تصمیم کمک داور متعجب بودند. با این اوصاف از کمیته داوران فدراسیون فوتبال تقاضا دارم نظارت بیشتری روی عملکرد داوران داشته باشند تا در بازی‌های این‌ چنینی به خاطر شعار تماشاچی و اعتراضات کادر فنی تیم میزبان تصمیمات بحث برانگیز نگیرند.»

عابدی در پایان گفت:«با هدف صعود به دور بعد و ان‌شاالله رسیدن به لیگ برتر پا به مسابقات گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم از تجربیات سال‌های گذشته به نحو احسن بهره ببریم تا این امر محقق شود. ضمنا جا دارد ازمدیر عامل، کادر فنی و هوادارانی که تیم را همراهی نمودند تقدیر و تشکر کنم.»

برای تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش؛ علی جعفری در جایگاه دروازه‌بان،محمدامین یزدان‌جو، عباس اسماعیلی، منصور سروش و محمدعلی کرباسی در جایگاه مدافعین حسین فرجی(علی شیروانی ۵۵)،محمد علی وطن خواه(علی رضا حسن‌نژاد۶۵)، رضا خدمتی(محمد رسول صدیقی ۷۵)، محمدرضا خردنیا در جایگاه هافبک‌ها و ابراهیم کامیاب، صادق صداقت در جایگاه مهاجمین به میدان رفتند. محمد جواد آذربادگان؛ سرمربی و ابوالحسن غلامی، سیدعلی مجلسی، حسین گنجی مربیان این تیم و حجت عابدی، سرپرست و حاج قاسم فرسوده مدیر عامل تیم از دیگر عوامل تیم هلال‌احمر بودند.

نتایج تیم هلال‌احمر در لیگ برتر فوتبال فارس – فصل ۹۸

هفته اول: هلال‌ احمر ۱ –  کاروتک کازرون ۱  گل: ایمان کیالی

هفته دوم: استوک مرودشت ۴- هلال‌احمر گراش ۰

هفته سوم: هلا‌ل‌احمر گراش ۱ – بنتو اسیر مهر ۰ گل: محسن محمدی

جدول لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

هفته اول: هلال احمر گراش ۳ – پارس جنوبی جم ۰ گل‌ها: علی شیروانی (۳ گل)

هفته دوم: پدیده داراب۱ – هلال‌احمر گراش ۱ گل‌: صادق صداقت

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top