بستن

گزارش تصویری۱ : بچه مدرسه‌ای‌ها به مهر لبخند زدند

هفت‌برکه – گریشنا: سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در گراش با حضور مسئولین در دبستان بانوی حقانی آغاز شد.

صبح اول مهرماه دختران مدرسه بانو حقانی بعد از قرآن و سرود ملی یا اجرای یک سرود میزبان فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستان ‘vha بودند.

ذبیح‌الله رضایی مدیر آموزش و پرورش گراش گفت: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم. امیدواریم سال خوب و موفقی را در حوزه آموزش و پرورش و در کل کشور در پیش داشته باشیم. با تلاش همکاران ما امسال هیچ کلاسی بدون معلم نداریم و حتی چند نقر همکار هم اضافی داریم که به شیراز برگشت می‌دهیم.

امام جمعه گراش در سخنانی خطاب به دانش‌آموزان گفت: بچه‌های عزیز هفته، هفته دفاع مقدس است. در سال ۵۹ تا ۶۷ زنگ مدارس سال تحصیلی با الان فرق داشت و ما در کشورمان جنگ بود. شهدایی که دادیم از جمله ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز برای این بود که شما دانش‌آموزان درس بخوانید و اهل دین و تقوا باشید. شما هم در همین آغاز سال تحصیلی با شهدای دانش‌آموز عهد ببندید.

فرماندار گراش با تبریک آغار سال تحصیلی گفت: نکته من به معلمان این است که در آموزش ارزش‌های ایرانی و اسلامی به دانش‌آموزان کوشا باشند و نکته من به اولیا این است که رابطه‌تان با مدارس قطع نکنید.

برآمدن آفتاب پاییزی و گرم شدن هوا باعث شد که سخنان سخنرانان مراسم بیش از چند جمله نباشد. با نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار دانش‌آموزان راهی کلاس درس شدند تا یک سال تحصیلی دیگر را آغاز کنند.

عکس‌های مجید افشار را از آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس شهید حقانی و دکتر شیبانی ببنید:

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top