بستن

هفته‌های هیجان‌انگیز فوتبال گراش در پیش است

هفت برکه (گریشنا): مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان گراش با برگزاری پنج رقابت به نیمه راه رسید، از دوشنبه ۲۵ شهریور هفته ششم بازی‌ها آغاز می‌شود و تیم‌ها به روزهای حساس مسابقات نزدیک می‌شوند.روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان گراش در این گزارش عملکرد ده تیم حاضر در این رقابت‌ها را مرور می‌کند:

 

تیم شهدا: مدعی اصلی قهرمانی

شهدا،تیم مدعی و صدرنشین تا پایان هفته پنجم، تیمی منسجم با بازیکنان باتجربه است که با چهار پیروزی و یک تساوی و به دست آوردن ۱۳ امتیاز صدرنشین بازی‌ها است. شهدا هفته اول اتحاد را دو بر یک شکست داد و هفته دوم با شش گل انقلاب را گل باران کرد، هفته سوم شاهین را یک بر صفر شکست داد. پرسپولیس نوین را دو بر یک یک برد و در هفته پنجم با جوشن به تساوی دو بر دو رسید.

در ادامه شهدا به ترتیب با تیم‌های ستاره آبی، استقلال، هلال احمر و گراش جوان بازی خواهد کرد.

اتحاد: بازگشت به کورس

اتحاد تیم متحول شده این فصل مسابقات با ۹ امتیاز در رده دوم مسابقات قرار دارد. اتحاد در اولین دیدار خود دو بر یک مغلوب شهدا شد و در بازی دوم خود، دو بر صفر پرسپولیس نوین را شکست داد، هفته سوم دو بر یک مغلوب جوشن شد.این تیم هفته چهارم دو بر یک ستاره آبی را از روبه روی خود برداشت و در پنجمین دیدارخود استقلال را چهار بر یک شکست داد. اتحاد بازی‌های سختی با تیم‌های هلال احمر،گراش جوان، شاهین و انقلاب پیش‌رو دارد.

هلال احمر: جوانان با تجربه

 تیم جوان اما با تجربه لقب این سال‌های هلال‌احمر است که با دو تساوی ابتدایی خود و بعد با دو برد و یک تساوی دیگر، خود را به صف مدعیان اصلی رسانده است. هلال‌احمر در هفته اول که دو بر صفر از حریف خود جوشن جلو بود بازی به تساوی کشید. هفته دوم با ستاره آبی به نتیجه صفر بر صفر رسید استقلال را در هفته سوم دو بر صفر شکست داد و هفته چهارم در حالی که دو بر صفر از شاهین عقب بود توانست بازی را به تساوی بکشاند، در پنجمین دیدار خود دو بر یک گراش جوان را شکست داد این تیم با نه امتیاز با تفاضل کمتر نسبت به تیم اتحاد در جای سوم ایستاده هلال احمر چهار بازی آخر خود را با تیم‌های اتحاد،انقلاب، شهدا و پرسپولیس نوین بازی خواهد کرد.

جوشن: همچنان مدعی

تیم جوشن با از دست دادن سه بازیکن تاثیرگذار  خود در این فصل باز هم در ادامع روند رو به رشد خود جز یکی از مدعیان اصلی این فصل به شمار می‌رود. این تیم دیگر تیم ۹ امتیازی مسابقات گراش است. جوشن در هفته اول به تساوی دو بر دو برابر هلال احمر رسید. در دومین بازی با گل دقیقه‌ی پایانی تیم گراش جوان بازی یک بر صفر برده خود را با تساوی یک بر یک عوض کرد. هفته سوم اتحاد را دو بر یک شکست داد، در چهارمین بازی جوشن به سختی توانست انقلاب را با یک گل شگست دهد. و در هفتته پنجم به تساوی دو بر دو برابر شهدا رسید. جوشن به نسبت  با پرسپولیس نوین،شاهین، ستاره آبی، استقلال دیدار خواهد کرد.

ستاره آبی: در حسرت کاپیتان

ستاره آبی با هشت امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. ستاره آبی در هفته‌های  ابتدایی با از دست دادن کاپیتان و رهبر خود مرتضی آشفته، طراوت بازی‌های ابتدایی خود را ندارد و به زمان نیاز دارد تا به نبود کاپیتان خود عادت کند. ستاره آبی هفته اول استقلال را با چهار گل بدرقه کرد، در دیدار دوم خود با هلال احمر به تساوی صفر- صفر رسید در سومین بازی با گل دقیقه‌ی پایانی خود برابر گراش جوان از شکست گریخت و دو تیم به تساوی یک بر یک امتیازات را تقسیم کردند.

این تیم در چهارمین دیدار دو بر یک مغلوب اتحاد شد و در آخرین دیدار خود با یک گل انقلاب راشکست داد. ستاره آبی با هشت امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به گراش جوان در جایگاه پنجم هست و در روزهای آینده به مصاف شهدا، پرسپولیس نوین، جوشن و شاهین خواهد رفت.

گراش جوان: امید به جوانان قدیم

تیم گراش جوان با تغیرات زیاد پا به این مسابقات گذاشت هر چند با توجه به نزدیکی امتیاز باز هم می‌توان این تیم را جز مدعیان قلمداد کرد و اضافه شدن مهدی شمسی و سعید چترابگون به ترکیب این تیم، نوید‌بخش تحول رو به رشد این تیم است.

گراش جوان به ترتیب سه بر یک پرسپولیس نوین را شکست داد و یک بر یک با جوشن به تساوی رسید. این تیم در دیدار سوم با ستاره آبی به تساوی یک بر یک رسید استقلال را سه بر یک شکست داد.  گراش جوان با هشت امتیاز در رده ششم است و پنجمین بازی خود دو بر یک مغلوب هلال احمر شد. گراش جوان با شاهین، اتحاد، انقلاب و شهدا دیدار می‌کند.

شاهین: کمتر از انتظار

تیم شاهین در این پنج هفته، نتوانست انتظاری که از این تیم می‌رفت را برآورده کند. با توجه به بازیکنان با تجربه منطقه و آشنا به مسابقات فوتبال گراش انتظار از بازیکنان غیر بومی این تیم بیشتر است. شاهین با شش امتیاز در جای هشتم جدول قرار دارد. شاهین این رقابت‌ها را در برابر تیم انقلاب با تساوی یک بر یک شروع کرد، استقلال را چهار یک شکست داد و یک بر صفر مغلوب شهدا شد و دو نتیجه مشابه دو بر دو برابر هلال احمر و پرسپولیس نوین را به دست آورد. شاهین با گراش جوان، جوشن، اتحاد و ستاره آبی در هفته آتی دیدار خواهد کرد.

پرسپولیس نوین: برد و باخت‌های نزدیک

پرسپولیس نوین، انقلاب و استقلال سه تیم انتهای جدول هستند، تا پایان هفته  پرسپولیس نوین با ۴ امتیاز، انقلاب با یک امتیاز و استقلال بدون امتیاز در جدول رقابت‌های فوتبال بزرگسالان جای گرفته‌اند. پرسولیس نوین سه بر یک از گراش جوان شکست خورد، دو بر یک مغلوب اتحاد شد، سه بر دو انقلاب را شکست داد دو بر یک از شهدا شکست را پذیرفت و دو بر دو با شاهین به تساوی رسید.جوشن، شاهین، استقلال و هلال احمر با این تیم دیدار خواهند کرد.

انقلاب: پر فراز و نشیب

تیم انقلاب یک بر یک برابر شاهین به تساوی رسید، شش بر صفر مغلوب شهدا شد و سه بر دو برابر پرسپولیس نوین شکست خورد و در نهایت یک بر صفر برابر جوشن و ستاره آبی شکست خورد.

استقلال: به دنبال یک برد

استقلال با پنج شکست متوالی وضغیت مناسبی در جدول امسال ندارد. تیم استقلال چهار بر صفر از ستاره آبی شکست خورد، برابر شاهین چهار یک مغلوب شد، دو بر صفر از هلال احمر شکست خورد و سه بر یک مقابل گراش جوان شکست را پذیرفت و چهار بر یک برابر اتحاد تن به شکست داد.

به این ترتیب تیم‌های استقلال و انقلاب تا اینجای این رقابت‌ها به پیروزی نرسیده‌اند. شهدا، هلال‌احمر و جوشن تیم‌های بدون باخت تا اینجای کار هستند و شهدا با ۴ برد به بیشترین برد دست یافته است. شهدا با ۱۳ گل زده بیشترین گل زده را نیز در اختیار دارد. انقلاب و استقلال فقط سه گل زده‌اند. تیم ستاره‌آبی با سه گل کمترین گل را دریافت کرده و استقلال در ۵ بازی ۱۷ گل خورده است. 

محمد خوشرو از تیم گراش جوان تنها هتریک این دوره را در کارنامه دارد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. باسلام یه مدتیه اقای حسن نژاد مسوول کمیته اجرایی نمیان با شناختی که بنده از ایشون داشتم جوانی سختکوش و ورزش دوست و مردمی بودن لطفا پیگیری کنین و اگر امکانش وجود داشته باشه ایشونو برگردونین به ورزش گراش که تازه فوتبالو جون دار کرده بود

  2. همش فوتبال همش فوتبال دست از سر این رشته بردارین اگر من کاره ای بودم فوتبال را منحل میکردم گریشنا جان اگر پینگ پونگ و فوتبال نداشتیم چه میکردیم هیچ رشته عیر از اینها نیست همه با ندانم کاری از بین رفتن فقط همتون چسبیدین به دو سه رشته حیف که ورزش گراش نابودش دیگه چه داریم چرا به بدنسازی بها نمیدن ما این همه زحمت میکشیم ولی تبعیض است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top