بستن

محرمنما ۲: شب‌های محرم در قاب دوربین فاطمه ابراهیمی

هفت‌برکه – گریشنا: شب‌های محرم پر است از سوژه‌هایی که عکاسان را جذب خود می‌کند. فاطمه ابراهیمی، بخشی از این سوژه‌ها را شکار کرده است که در این گزارش تصویری خواهید دید.

 

16 نظر

  1. چرا مسئولین اجازه دادن ک اون خانم قسمت زنونه داره قیلون میکشه؟!چرا حرمت نگه داشته نمیشه؟!بخدا این مراسما حرمت داره،نگذارییییییید ک به چنین روزی برسیم،(عکسی ک خانم ابراهیمی فرستادن همینو داره نشون میده)

  2. یه دوست دارم وقتی عصبانی میشه فوری بعدش سیگار می کشد .اینقدر شاید این روز بهش سخت گذشته که حتی برای ارامشش قلیان را از خانه آورده هست .بیهوده یاد بگیریم قضاوت نکنیم و زیبا به همه چیز نگاه کنیم.اونی که قلیان می کشد برای تسکین خود اینکارو میکنه .

  3. در پاسخ جناب حقیقت…

    عزیز دلم یکم عاقلانه تر فکر کنیم نه اینکه بیهوده و بی جا حرف بزنیم و قضاوت کنیم
    هیچ چیز آرام کننده و آرامش دهنده تر از ذکر خدا گفتن و بیاد خدا بودن نیس پس قلیون ابزاری تلقین کننده ای بیش نیس و بعدش هم قلیون جاش خونه امام حسین(ع) نیس.

  4. اقای شهروند اولا که این خانم از نیم رخ مشخص هست …این همه عکس روی این کلیک کردی سعی کن زیبا ببینی و طرف رو خراب نکنی .بعدش اونجا مسیول داره و تو خودت رو نگران نکن حتما مشکلی نداره .سوما خیلی چیزا تسکین نسبی داره و یاد خدا تسکین می کند ولی ما که امام علی نیستیم چنان فرق در نماز باشد که شمشیر از بدنش خارج می کنند و متوجه نمی شود و این امپول مورفین و سیگار هم یادت باشه تسکین دهندست

  5. یعنه واقعا هیچ غصه ای تونی فقط تمرکز توکردن له امی زن بدبخته ,ول بکنی بابا جان ,دس واسی از اکده بیهوده حرف زته و قضاوت کرده ,ولا خاروم از دس همچو ادمیایی

  6. این قلیون جزئی از سنت ما جنوبیاست
    سنت ها رو باید بهش احترام گذاشت
    منافاتی هم با عزاداری نداره
    من خودم قلیون نمیکشم ولی وقتی بزرگترها تو مراسمات میکشن یه حس خوب و نوستالژی بهم دست میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top