بستن

دختران کاراته‌کار در کشور طلایی شدند

هفت برکه (گریشنا): کارته‌کاران زن گراشی در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته به میزبانی تهران صاحب مقام شدند. ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز حاصل رقابت کشوری کارته‌کاران گراشی بود.

به گزارش روابط عمومی هیات، مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ در استان تهران برگزار شد. فاطمه ابراهیمی‌فرد، هانیه فرخ‌نژادی،نگار نادرپور، فهیمه علیپور با برتری در این رقابت‌ها مدال طلا را از آن خود کردند و اسما نیکنام و فاطمه‌رزاق‌پور به ترتیب مدال نقره و برنز را به گردن آویختند.

کاراته‌کاران گراشی به مربی‌گری فاطمه ابراهیمی فرد و سرپرستی سید روح الله موسوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. از نکات قابل توجه این مسابقات انتخاب فاطمه ابراهیمی‌فرد به عنوان بهترین فایتر مسابقات بود.

۱۱۱۸ شرکت‌کننده از استا‌ن‌های اصفهان،ایلام،البرز،آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،بوشهر، زنجان،تهران،خوزستان، چهار محال بختیاری،خراسان رضوی،خراسان شمالی، فارس، سمنان،کردستان، کرمانشاه،گیلان، لرستان،مرکزی،مازندران،هرمزگان،همدان و یزد که در این مسابقات حضور داشتند.

تکمیل خبر: با توجه به برخی کامنت‌ها در مورد سطح مسابقات هیات کاراته توضیحی در مورد این مسابقات ارسال کرده است:

این مسابقات به صورت قهرمانی کشور در سامانه فدراسیون کاراته ثبت شده است. (لینک سایت)  بر اساس اعلام سایت تعداد شرکت‌کنندگان ۱۰۴۵ ثبت‌نام از طریق سایت و ۷۳ نفر ثبت‌نام به صورت دستی در روز مسابقات بوده است. واقعا مایه تاسف است که برخی افراد از موفقیت ورزشکاران عزیز ناراحت شده و این گونه دست به تخریب می‌زنند.

در مورد حجاب نیز این نکته قابل ذکر است که ورزشکاران از لباس تایید شده کاراته به همراه کلاه استفاده کرده‌اند و با وجود عدم حضور آقایان در سالن، در مسابقات بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران حجاب رسمی رعایت شده است.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

20 نظر

  1. حالا از نظر فرهنگی و مذهبی به کنار،…
    من اولین باره همچین چیزی میبینم. یعنی نظارتی وجود نداره از نظر حجاب ؟
    عکاسش هم که آقا هستش!!!

  2. کلاه سر ما رفته که چشمامونو باز کردیم دیدیم جوانیمون به هدر رفت و لذتی نبردیم اینا که دارن کیف میکنن

  3. پس مسابقه ای که جشنواره هستش از هیچ اعتباری برخوردار نیست و هر کی دلش بخواد میتونه شرکت کنه پس این مقام ها به هیچ دردی نمیخوره

  4. مثل این که اصلا مسابقه نبوده 😅😅جشنواره بوده و کلا ۳۰تا مبارزه بیشتر نشده 😂 در صورتی که ۱۱۱۸تا شرکت کننده داشته باشه حد اقل باید ۳۰۰تا مبارزه بشه واقا برای جامعه ورزش های رزمی متاسفم که خبر های کذب و دروغ داره پخش میکنه یکی از دلیل های که هیچ کسی اعتماد نمیکنه روی ورزش در گراش سرمایه گذاری کنه همین خبر های دروغه که. اصلا ۱۱۱۸تا کارته کار زن ما تو ایران داریم 😂😂😂😂؟

  5. سلام ۱۱۱۸ خخخخخخخخ!!!! داداشی که گزارش و نوشتی تو المپیادم اینقدر نفر شرکت نمی کنند واقعا واسه ورزش رزمی باعث شرمه که این خبر های دروغ و مقام های صلواتی بشنوه ، این خبرهای دروغو ننویسید یکم روراست باشید تا پیشرفت کنید ،همیشه تو جشنواره ها کاری میکنن که تو هر وزن بیشتر از چهار پنج نفر باشن بالاخره کسی دست خالی نره . اقایون تمامش کنید این اخبارهای دروغ مردم فریب رو تا ورزش یکم پیشرفت کنه .از حجاب که دیگه لازم نیست بگم همه چیز گویاست انگار نه انگار توگراش (مذهبی ترین شهرمنطقه ) دارن ورزش میکنن واقعا . یاحق

  6. بلا سلام اقایی ک میایی چرت و پرت تحویل میدی سایت سامانه ملی کاراته موجود هست برو ببین بعد حرف بزن بعدم از نظر حجاب درست زوم کن تا چشمان کورت ببینه کلاه و هد بند زدن شما چرا از پیشرفت بقیه اینقد ناراحتین شما هم تلاش کنین تا موفق باشید

  7. این کلاه کاراته بانوان هست دوستان ورزشکار میدونن درمورد وسایل ورزشی و کلاهه حجاب هد نیستش کسانی که ورزشکار هستند اطلاع دارن اگر شما فک میکنی هده یه سر لوازام ورزشی برو بعد بیا راجب مسابقه نظر بده حجاب که دیگه هیچی

  8. سلام و عرض خسته نباشید خدمت سرکار خانم ابراهیمی فرد و جناب آقای موسوی دو استاد زحمت کش و قهرمان پرور شهرستان گراش  آرزوی موفقیت این عزیزان را در درگاه حق دارم، باتوجه به این که تیم همیشه قهرمان جنابعالی همیشه در سکوهای قهرمانی ظاهر شده اند اینبار هم افتخاری دیگر برای شهرشان بدست آوردند در تاریخ ۸ شهریور ماه مسابقات کشوری به میزبانی تهران با حضور ۱۱۱‪۸ شرکت کننده از تعدادی  استان‌های کشور در تمامی رده های سنی و وزنی و کمربندی مختلف برگزار شد که تیم گراش با موفقیت توانست با کسب چهار مدال طلا یک نقره و یک برنز بر روی سکو بایستند و سرکار خانم ابرهیمی فرد به عنوان بهترین فایتر این مسابقات شناخته شد اما افسوس بسیار که همشهریان عزیز این قهرمانان از موفقیت آنها بسیار ناراحت و دست به تخریب آنها زده اند عزیزان می‌توانند ازطریق سایت فدراسیون کاراته بررسی کنند تعداد شرکت کننده ها را و همچنین لباس‌های آنها لباس‌های تایید شده مسابقات میباشد و حال از کسانی که علم ورزش را ندارند و هیچ خویی از معرفت و مرام یک ورزشکار نبرده اند واقعا باید در برابر چنین دخترانی که  با سختی راه سختی تمرین و هزار سختی دیگر برروی سکوی قهرمانی کشور ایستاده اند تا افتخاری برا شهر و دیار خود باشند سرمان را به زیر بیندازیم و شرمنده آنها شویم که چنین با بی فکری و بی عقلی و حسادت عده ای ک نمیتوانند موفقیت دیگران را ببینند عرق شرم بریزیم و شرمنده باشیم ای کاش به جای تخریب دیگران به فکر ساختن مرام و معرفت و حمایت از  همشهری و دختران شهرمان باشیم تا مبادا روزی این دختران بخاطر بی عقلی عده ای که فقط از روی حسادت چنین سخنانی گفته اند بخواهند از ورزش کناره گیری کنند، و آنهایی ک با حرفهای خود دل یک دختر ک با هزار و یک امید و انگیزه توانسته بروی سکوی قهرمانی بایستد شکسته اند در قبال تمام حرفای خود مسئولند با آبروی کسیی بازی کردن و تخریب کردن کسانی که به فکر بالابردن شهرشان بوده اند گناه است امیدوارم آنقدر ذهنتان بزرگ شود که بفهمید و درک کنید و آدم باشید والسلام.

  9. مدیر سایت گریشنا
    حتما نباید برای دیدگاه و امتیاز سایت بالا بره دیدگاه اشخاصی که اصلا هیچ درکی از ورزش ندارن و فقط میخوان حرفی گفته باشن پخش کنید.
    متاسفانه بعضی از شهروندان شهر ما شهروندان فضا مجازی هستن بیرون از فضا مجازی کسی به هیچی حسابشون نمیکنه بخاطر همین در فضا مجازی برای سبک کردن خودشون دست به تخریب ورزشکاران یا هر شخص دیگری میزنند شما هم با پخش کردن دیدگاه همچین اشخاصی کمکشون میکنید تا این کمبود شخصیتی خودشون رو با توهین به ورزشکاران شهرمون کامل کنند
    امیدوارم خدا همه رو به راه راست عدایت کنه

  10. خیر حجاب ازاد نشده شما عینکتو نزدی
    خداقوت شیر زنانه ایران قهرمانان کشوری پرچمتون بالا
    تبریک به خانم ابراهیمی که بین۱۱۱۸جمعیت در مسابقه عنوان بهترین فایتر دریافت کردند

  11. شما اگه فکر و ذهنتون سالم باشه ، به این دخترا بابت مقامی که اوردن تبریک میگید و اصلا متوجه دو تارِ مو و گردن توی عکس نمیشید.

نظرات غیر فعال

20 نظر
scroll to top