بستن

اداره دامپزشکی در خانه تازه

هفت برکه(گریشنا): ساختمان جدید اداره دامپزشکی شهرستان گراش افتتاح شد.

به گزارش هفت برکه، ششم شهریور ماه ۹۸ ساختمان جدید اداره دامپزشکی شهرستان گراش واقع در بلوار شهدا، خیابان کربلا با حضور عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، غلامرضا مهرجو، مدیرکل اداری و مالی استانداری فارس، داریوش اخباری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی فارس اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش افتتاح شد.

عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به جایگاه اداره دامپزشکی خاطرنشان ساخت: «اداره دامپزشکی نقش مهمی در سلامت، پایداری مواد غذایی، امنیت مواد غذایی دارد. نقش مهم پیشگیری از بروز بیماری‌ها در دام‌ها و در مرحله بعد در انسان‌ها انجام می‎دهد. اگر مدیریت، کنترل و نظارت در اداره دامپزشکی نباشد و دام‌ها مریض شوند انسان هم مریض می‌شود. شهرستان گراش قطب تولید و توزیع گوشت در منطقه است و می‌توانند سرمایه‌گذاران در بحث دام، توسعه دام، دامداری و دامپروری ورود پیدا کنند و اشتغال‌زایی هم کنند.»

داریوش اخباری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی فارس با بیان اینکه اولویت همیشه کار مردم است گفت: «دامپزشکی در دو بعد اقتصادی و بهداشتی خلاصه می‌شود که بعد بهداشتی آن پررنگ‌تر است، ما با سلامت و امنیت غذایی مردم فعالیت می‌کنیم، با پیگیری‌هایی که از سوی مسئولین شهرستان و مدیران سابق اداره دامپزشکی گراش انجام شد توانستیم این مجموعه را در اختیار مردم قرار دهیم. در خصوص خدمات رسانی همیشه به همکاران خود می‌گویم که اولویت همیشه کار مردم است. در این شهرستان پتانسیل وجود دارد. در شهرستان گراش ۶۰ تا ۷۰ هزار تن دام سبک و ۳ هزار تا ۴ هزار دام سنگین، ۱۰۰ راس گاو شیری و دو واحد مرغداری ۲۰ هزار و ۳۰ هزارتایی دارد که یک واحد دیگه هم در حال افتتاح است. شهرستان گراش افتخارات خوبی هم در اسب سواری دارد که می‌تواند پتانسیل خوبی در این زمینه هم باشد.»

دکتر کورش ایزدی رئیس اداره دامپزشکی گراش در خصوص ساختمان جدید این اداره گفت: «ساختمان دامپزشکی گراش از سال ۹۵ در زمینی به مساحت ۴۹۶ متر کلنگ‌زنی شده بودکه امروز به بهره برداری رسید. این ساختمان در دو طبقه با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان بنا  شده است که ۹۵ درصد ساخت تمام شده و مسائل جزعی باقیمانده است که از فرماندار خواهش دارم از بخش ۳ درصد نفت و گاز ما را یاری دهند.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top