بستن

خیر جوان گراشی، دبیرستان می‌سازد

گریشنا(هفت برکه): در دومین روز از هفته دولت کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه علی ابن ابیطالب (ع) به زمین زده شد.

به گزارش هفت برکه، سوم شهریور ماه ۹۸ در دومین روز از هفته دولت ساخت مدرسه شش کلاسه خیرساز علی ابن ابیطالب (ع) واقع در شهرک امام خمینی با پیش‌بینی هزینه دو و نیم میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد. این مدرسه در زمینی به مساحت پنج هزار و۲۰۰ مترمربع با زیربنا هزار مترساخته می‌شود. زمین این مدرسه جنب مجتمع اداری و بین بلوارهای کمربندی و امام حسین(ع) قرار دارد.

ذبیح اله رضایی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش با اشاره به اینکه این مدرسه به همت خیر جوان ساخته خواهد شد گفت: «این پروژه توسط خیر بلند همت و جوان محمد عبدالهی ساخته خواهد شد و باعث افتخار و خوشحالی است برای ما که جوانان هم وارد کار خیر شده‌اند. در مدرسه با زیربنای هزار متر و شش کلاس، به همراه سالن اجتماعات چند منظوره ساخته خواهد شد و از امکانات دولتی هم برای تجهیزات و  محوطه سازی کمک خواهیم کرد. پیش‌بینی می‌شود که این دبیرستان تا مهر سال بعد به مرحله افتتاح برسد.»

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش: «هر کجا که مردم و دولت دست در دست هم نهادند شاهد پیشرفت بودیم، از خیرین باید تشکر کرد که از سرمایه مادی خود برای کمک به جامعه هزینه می‌کنند و امیدواریم این پایان کار این خیر جوان نباشد ماهم دعا می‎کنیم که خیلی بیشتر از در سال‌های بعد بنا بسازند. مشکل زمین و نقشه حل شده است و خواهش دارم اگر مشکلی هم هست سریعتر با کمک ما حل شود تا خیر درگیر این مشکلات نشود. مشکل برق هم با پیگیری اداره برق به زودی حل خواهد شد.»

در هفته دولت به جز کلنگ‌زنی مدرسه علی ابن ابیطالب(ع) سه مدرسه نیز افتتاح می‌شود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top