توسط فرماندار لامرد
بخشدار مرکزی لامرد معرفی شد

خبرگزاری فارس: پس از گذشت یک سال فرماندار لامرد اسماعیل رستگار را به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی لامرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، صبح امروز در جلسه شورای شهرستان لامرد که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری برگزار شد، پس از گذشت یک سال اسماعیل رستگار به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد.

در این جلسه امام جمعه لامرد در سخنانی با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: اگر مسئله غدیر اتفاق نمی‌افتاد امروز دین مبین اسلام نمی‌توانست به این عظمت و با شکوه و قدرت تمام در دنیا به کار خود ادامه دهد.

حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی افزود: خدمات ارزشمند و بزرگ حضرت علی (ع) به دین مبین اسلام در خطبه‌ غدیر خم پیامبر گرامی اسلام (ص) که سه ساعت به طول انجامید به خوبی مشخص است.

وی با بیان اینکه قرآن و پیامبر گرامی (ص) در بسیاری موارد از حضرت علی (ع)  سخن به زبان آورده‌اند، گفت: باید جشن غدیر خم در تمام نقاط شهرستان لامرد با شکوه برگزار شود چراکه این روز در دین اسلام بسیار مهم است.

فرماندار لامرد نیز به ارائه گزارش یک سال عملکرد خود در فرمانداری لامرد اشاره و بیان کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است تا بتوانیم قدری از زحمات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را جبران کنیم.

محمود صفری وضعیت شهرستان لامرد در مدت یک سال گذشته را بسیار مطلوب دانست و افزود: یکی از موفقیت‌های بزرگ به دست آمده در یک سال گذشته وجود وحدت، همدلی و هماهنگی میان تمام مسئولان ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به توسعه صنعتی لامرد از توجه ویژه به مسائل علمی خبر داد و ابراز داشت: باید همگام با توسعه صنعتی شدن لامرد توجه ویژه به مسائل علمی نیز صورت گیرد که تاکنون نیز این امر محقق شده است.

فرماندار لامرد موضوع امنیت را محور بخش دیگری از سخنان خود قرار داد و در همین زمینه خاطرنشان کرد: در موضوع امنیت که رکن اساسی هر شهرستان محسوب می‌شود، در یک سال گذشته به خوبی در لامرد به آن توجه شده است.

در ادامه اسماعیل رستگار بخشدار مرکزی لامرد نیز تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم این شهرستان افتخار بزرگی است و با توکل به خداوند و همکاری تمام مسئولان گام‌های اساسی در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم لامرد برداشته می‌شود.

به گزارش فارس، اسماعیل رستگار بخشدار مرکزی لامرد، پیش از این به عنوان کارشناس بازرسی و امور شکایات در فرمانداری لامرد مشغول به فعالیت بوده است.