بستن

استقبال از مهر با افتتاح سه مدرسه‌ی جدید

هفت‌برکه – گریشنا: در بازدید سرزده هفتگی فرماندار از ادارات، مدیریت آموزش و پرورش گراش برای افتتاح سه مدرسه و کلنگ‌زنی یک مدرسه جدید در هفته دولت اعلام آمادگی کرد.

  

فرماندار گراش از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه آموزشی در هفته دولت سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: مدرسه شش‌کلاسه انصاری گراش در بلوار شهدا، مدرسه ۹ کلاسه خشنود ارد و مدرسه شش کلاسه بانو عظیمی دهستان خلیلی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد. در این هفته کلنگ مدرسه ۹ کلاسه خیرساز عبدالهی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در زمین جنب مجتمع اداری گراش به زمین زده خواهد شد.

اصغر فرودی یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ در بازدید سرزده از ادارات با بیان این که تکریم ارباب رجوع در عمل باید ارتقاء یابد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع و احترام و ادب نسبت به مردم است که در این بازدیدها سعی ما ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در تحقق تکریم ارباب رجوع است و تلاش می شود زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را فراهم آوریم.

وی با بیان این که توسعه زیرساخت‌های اداری از اولویت های مهم شهرستان گراش است، تصریح کرد: توسعه و پویایی زیرساخت‌های اداری در راستای ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم گام ارزشمندی است که در شهرستان گراش برداشته می‌شود.

در این بازدیدها ذبیح الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش گراش، و سیاوش خورسند، رئیس اداره آبفای شهری، گزارشی از بخش‌های مختلف حوزه کاری خود ارائه کردند.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top