بستن

تابستان داغ، فوتبال‌های داغ‌تر

هفت‌برکه – گریشنا: تابستان امسال تنور مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش با برگزاری پنج دیدار در هر هفته گرم می‌شود.

مسابقات امسال چهارشنبه ۲۳ مرداد با بازی شاهین – انقلاب آغاز می‌شود و تلاش هیات فوتبال این است که تا قبل از پایان تابستان بازی‌ها را به پایان برساند. این مسابقات در ۹ هفته با حضور ده تیم شاهین، انقلاب، ستاره آبی، استقلال، اتحاد، شهدا، جوشن، هلال‌احمر، گراش‌جوان و پرسپولیس نوین برگزار می‌شود. تیم شهیدان حسن‌زاده غایب امسال مسابقات بزرگسالان گراش است.

در آغاز فصل فوتبالی وضعیت تیم‌های فوتبال گراش را پیش از آغاز فصل مرور می‌کنیم.

جوشن قهرمان فصل گذشته ستاره‌های خود بهنام و مجتبی شیرشمسی را به خاطر خدمت سربازی از دست داده است و به جای آن چند بازیکن جدید را در کنار بازیکنان باتجربه‌ی خود محمدرضا عبدالهی و مسلم تابش قرار داده است. جوشن در روی نیکمت هم تغییراتی داشته است و مهدی موغلی مسائل فنی را به محسن افشار و مهدی کهندلی سپرده است.

تیم فوتبال شهدا که در میدان فوتسال و فوتبال مدعی است با بهره‌گیری از بازیکنان با تجربه خود نظیر سیدمصطفی موسوی، ذکریا عظیمی و حمید عالی‌پور ضمن حفظ بازیکنان خود با اضافه شدن بازیکن ریز نقش این روزهای فوتبال گراش حمید پزشک برای یک فصل خوب آماده شده است. شهدا در مسابقات چهارجانبه جام بزرگان در قربان به مقام قهرمانی رسید .

هلال احمر تیمی است که با مدیریت قایم فرسوده تمرینات منظمی در طول سال دارد باید در رده‌‌های سنی مختلف در مسابقات کشوری و استانی حاضر باشد.  هلال احمر تیمی جوان اما با تجربه به نظر می‌رسد جوانان این تیم با حضور در مسابقات باشگاهی گراش برای حضور در مسابقات کشوری و لیگ برتر استان فارس محک می‌خورند.

ستاره‌آبی با حفظ بیشتر بازیکنان خود و اضافه کردن محسن بیضایی به خط دفاعی و همچنین احمدرضا سالاری در خط حمله آماده مسابقات می‌شود. این تیم علی سوزنده و علیرضا ساکنی را به خاطر خدمت سربازی از دست داده است. رحمت غفوری و عبدالرسول فیوضات کادرفنی این تیم را تشکیل داده‌اند ستاره آبی فینالیست چهارجانبه بزرگان در جام قربان بود که به مقام دوم رسید .

چند سالی است که هدایت تیم ریشه‌دار و قدیمی شاهین به علی صالحی مربی جوان، آینده‌دار و با اخلاق سپرده شده است. با وجود نداشتن پشتوانه در رده پایه در سالیان اخیر، محمد جواد آذرائین و مهدی غلامی این خلا را پوشش داده بودند و قطعا در این دور از مسابقات از بازیکنان جوان این تیم بیشتر خواهیم شنید.

اتحاد تیم جوانی ست که با ارائه بازی‌های خوب در دوره‌های اخیر، نتوانسته است در نتیجه گیری موفق باشد و مقامی در خور نام خود به دست آورد. امسال این تیم با نظم دادن به تمرینات و اضافه کردن اسد الله محمدی، مرتضی فتح‌پور و علیرضا خشنود امیدوار است بازی‌های زیبای این تیم با نتیجه‌های خوب نیز همراه باشد. اتحاد در مسابقات چهارجانبه غدیر به مقام قهرمانی رسید .

هدایت تیم استقلال به جعفر شبانی سپرده شده است. یکی از شروط انتخاب احسان جوکار به عنوان ریس هیات فوتبال شهرستان گراش عدم تیم‌داری بود. جعفر شبانی بازیکن – مربی استقلال بار مسئولیت این تیم را با کمک عباس مهدوی و هادی هادی پور به دوش می‌کشد. استقلال در چهارجانبه غدیر به مقام دوم رسید .

پرسپولیس‌نوین از نطر هیات فوتبال منظم‌ترین تیم در ارائه مدارک و پرداخت ورودی مسابقات است. این تیم که با همت عباس، یونس ومجید  فتحی اداره می‌شود امسال با اضافه شدن چند بازیکن جوان و البته حضور بازیکنان با تجربه‌ای چون زاهد زاهدی و یونس فتحی آماده‌ی حضور در مسابقات هستند.

گراش جوان با توجه به مهاجرت چند بازیکن به خارج از گراش و همچنین چند بازیکن دیگر به خدمت سربازی تغییرات زیادی داشته است. ابراهیم فعلی، حمیدرضا بلوری، مجتبی چوپانی و محمد دریاکش بازیکنان جدید گراش‌جوان هستند. نیمکت این تیم هم به سعید انصاری و حسین حسن زاده سپرده شده است.

هر چقدر تیم‌های فوتبال گراش به حامیان مالی و کادرفنی خود تکیه داشته باشند. اما در تیم انقلاب رضا آذرائین یک تنه این تیم را نگه داشته و بار مسئولیت مدیریت، مربی و حتی تدارکات را یکجا بر دوش دارد. تیم انقلاب نسبت به بقیه تیم‌ها تمرینات و بازی‌های دوستانه‌ی کمتری را دارد ولی امسال این تیم میزبان مسابقات چهار جانبه جام غدیر بود .

بعد از آغاز بازی‌ها در روز چهارشنبه ساعت ۲۱ با بازی شاهین – استقلال، در ادامه هر روز دو بازی برگزار می‌شود. پنجشنبه ساعت ۱۸:۴۵ در نبرد آبی‌ها ستاره‌آبی و استقلال بازی می‌کنند. بازی دوم ساعت ۲۱ بین اتحاد و شهدا برگزار می‌شود. روز جمعه با حساس‌ترین بازی هفته آغاز می‌شود. جوشن – هلال‌احمر ساعت ۱۸:۴۵ و بعد ساعت ۲۱ گراش‌جوان – پرسپولیس‌نوین با هم بازی می‌کنند.

 

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

1 نظر

  1. عزیزم تا قبل از تابستان میشه یک ماه و ۷ روز دیگه، وقتی در ۹ هفته برگزار بشه میشه بیشتر از ۲ ماه!
    نتیجه می گیریم که مسابقات تا آخر تابستان تمام نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top