بستن

موج مدرسه‌سازی خیرین گراش به هرمزگان رسید

هفت‌برکه – گریشنا: خیرین گراشی در روستای چهواز پارسیان مدرسه می‌سازند.

به گزارش هفت‌برکه، صبح جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ با حضور مسئولین شهرستان پارسیان و خیرین گراش، کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه جوادالائمه(ع) به زمین زده شد. مراسم کلنگ‌زنی با حضور دادی‌زاده، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، و مرادی، رییس نوسازی مدارس استان هرمزگان، معاون فرماندار پارسیان و دکتر محمدنبی محمدی، مشاور رییس دانشکده علوم پزشکی گراش به عنوان نماینده خیرین برگزار شد. 

این مدرسه را دو نفر از خیرین گراش می‌سازند. این دو خیر پیش از این نیز مدرسه‌ای را در شهرستان میناب هرمزگان ساخته‌اند. مدرسه روستای چهواز به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) به نام جواد الائمه نامگذاری شد.

یکی از این خیرین در گفتگو با گریشنا در مورد دلیل ساخت مدرسه در این مناطق گفت: «من با معاون فرمانداری میناب آشنایی شخصی دارم و از این طریق با نیازهای این روستاها آشنا شدم. کمک به دانش‌آموزانی که در شرایط و وضعیت نامناسب مجبور به تحصیل هستند، انگیزه من برای ساخت این مدارس بود.»

او در ادامه می‌گوید: «من یکی از مدیران موسسه‌ی خیریه‌ی امام علی(ع) هستم و به همین خاطر در جریان هستم که خیرین گراش رسیدگی به وضعیت محرومین شهر و شهرستان را مدیریت می‌کنند و این دلیلی شد که توجه من به مناطق محرومی که از داشتن خیر نیز محروم هستند، جلب شود و سعی کنیم کارهایی در این مناطق انجام دهیم.»

روستای شیعه‌نشین چهواز یا چاه‌باز از توابع بخش مرکزی شهرستان پارسیان (گاوبندی) است. این روستا در حاشیه جاده بندرلنگه به پارسیان و در فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز شهرستان پارسیان قرار دارد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. خدا را شکر که ما به هر کسی کمک نمکنیم تا شناخت کامل از آنان نداشته باشیم و اگر مخالف انقلاب و نظام نباشند مورد تایید مسولین گراش باشند اهداف سیاسی و وابستگی نداشته باشند برای امر خیر کمک خواهم کرد و کرده اند خیرین ما هم فریب ظواهر نمی‌خورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top