بستن

مدال‌های رنگارنگ بر گردن کاراته‌کاران زن و مرد گراش

هفت‌برکه – گریشنا: کاراته‌کاران زن و مرد گراشی در جشنواره بزرگ کیوکوشین کاراته در استان فارس، انتخابی کشوری، موفق به کسب چندین مقام شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، مسابقات کاراته کیوکوشین بانوان و آقایان ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸ در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد. در بخش آقایان ۶۴۰ کاراته‌کا حضور داشتند که تیم شهرستان گراش به مربی‌گری سید روح‌الله موسوی به یک مدال طلا، دو مدال نقره و پتج مدال برنز رسید.
علی‌اکبر شمسی موفق به کسب مدال طلا شد. پرویز اسماعیلی و رضا غلامی مدال نقره را از آن خود کردند. علی غلامی، فرزاد شادی، مهدی منفرد، امیر ارسلان فعلی و علیرضا رفیعی‌پور مدال برنز این مسابقات را به دست آوردند.
در بخش بانوان نیز ۴۸۰ کاراته‌کا با هم رقابت کردند. تیم شهرستان گراش به مربی‌گری فاطمه ابراهیمی‌فرد توانست مدال‌های خوش‌رنگی به دست آورد.
مدال طلا در رشته‌ی کاتا را نازنین برازش به دست آورد. و مدال طلا در رشته‌ی کومیته به فاطمه ابراهیمی‌فرد، زهره بهزادی، هانیه فرخ‌نژادی، اسما نیکنام، طاهره فیضی، فهیمه علیپور، فاطمه رضایی و راحیل اذرسا رسید. فاطمه رازق‌پور و نگار نادرپور موفق به کسب مدال نقره شدند و فاطمه عباسی مدال برنز را از آن خود کرد.
هیات کاراته شهرستان لازم می‌بیند از شورای اسلامی شهر گراش و علی‌رضا ثابت، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش قدردانی کند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top