بستن

سفر «باب اسفنجی» به گراش

هفت‌برکه – گریشنا: طرفداران کارتون باب اسفنجی فقط بچه‌ها نیستند، بلکه بزرگ‌ترها هم به راحتی جذب رفتار و گفتار این شخصیت بامزه می‌شوند. بدین ترتیب، حضور باب اسفنجی در کنار دو شخصیت کارتونی لولوخان و سیندرلا در یک نمایش شاد و موزیکال می‌تواند برای این طرفداران جذاب باشد.

به گزارش هفت‌برکه، نمایش موزیکال «باب اسفنجی» روز چهارشنبه دوم مردادماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۰ در سینما فرهنگ گراش اجرا می‌شود. این برنامه کاری متفاوت از موسسه صدای گامبرون بندرعباس است و مخاطب هدفش گروه سنی کودک ‌و نوجوان (۳ تا ۱۵ سال) است.

ماجده فتحی‌پور، مسئول گروه نمایشی، درباره‌ی اجراهای این گروه می‌گوید: «نمایش باب اسفنجی پیش از این در شهرهای مختلفی اجرا شده و با استقبال مواجه شده است. بر خلاف تصور، بزرگسالان زیادی نیز به تماشای این نمایش نشسته‌اند.»

بلیت‌های این نمایش در گراش در فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی جام جم، جنب بانک صادرات، به فروش می‌رسد. قیمت بلیت در ردیف‌های جلو ۳۰ هزار تومان و در ردیف‌های عقب ۲۰ هزار تومان است. به گفته فتحی‌پور، در صورتی که افراد یا نهادها بخواهند بلیت‌هایی با تعداد زیاد خریداری کنند، می‌توانند برای دریافت تخفیف با شماره‌های ۰۹۱۷۱۵۸۵۸۱۴ یا ۰۹۳۸۵۳۸۰۰۷۷ تماس بگیرند.

تکمیل خبر: اجرای این نمایش به شنبه، ۵ مردادماه، ساعت ۲۰ موکول شد. قیمت بلیت نیز به ۱۵ و ۲۰ هزار تومان کاهش داده شد.

5 نظر

    1. چیزی که می‌فرمایید صحت ندارد. در لینکی که خودتان فرستاده‌اید هم این نظر کاملا رد شده است.

  1. واسه خانواده‌ای که حداقل دو یا سه تا بچه داره و همشونم دوست دارن برن ببینن این قیمت بلیط واقعا زیاده😔 کاش یه ذره هم به فکر طبقه پایین جامعه هم بودید😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top