بستن

سرپرست فرمانداری خنج معرفی شد

گریشنا: صادق کریمی سرپرستی فرمانداری خنج را به جای عبدالرضا خاتمی بر عهده گرفت. 

 به گزارش ایرنا از شیراز، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در این جلسه با تجلیل از وحدت وهمبستگی اهل تسنن وتشیع شهرستان خنج گفت: امروز وحدت وهمبستگی مردم این شهرستان زبان زد است واین همان چیزی است که دشمن از آن وحشت دارد.

یحیی صادقی افزود: مردم شهرستان خنج اعم از شیعه وسنی با شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی به رغم همه تبلیغات دشمنان ثابت کردند که پیرو رهبر وولایت وهمراه وهمگام مسئولان نظام هستند.
وی اظهارکرد: شهرستان خنج از نظر تعداد شرکت کنندگان در انتخابات مجلس توانست مقام اول را بدست آورد وبرترین شهرستان در انتخابات هم از نظر سلامت انتخابات وهم از نظر حضور مردم شناخته شد.
نماینده مردم خنج، لار وگراش در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به توانمندی های شهرستان خنج در زمینه نفت، گاز، کشاورزی وسابقه تاریخی ۷۰۰۰ساله شهر خنج گفت: خنج دارای آثار گرانسنگ تاریخی است وباید درحفظ ونگهداری این اثار بویژه مناره کاشی، مجموعه شیخ دانیال وسرای شمسیه اقدام شود.
دکتر جمشید جعفر پور افزود: بدلیل نبود شهرک صنعتی در شهرستان خنج بسیاری از سرمایه های منطقه به جاهای دیگر می رود درصورتیکه سرمایه گذاران زیادی آمادگی برای سرمایه گذاری وایجاد اشتغال در این شهرستان دارند.
وی همچنین خواستار تحکیم وحدت بین اقشار مختلف مردم شد و با یادی از مرحوم سید عبدالعلی آیت الهی از مردم خواست که وحدت وهمبستگی را که این عالم بزرگوار در لارستان وخنج پایه گذاری کرد، حفظ کنند. عبدالرضا خاتمی فرماندار سابق خنج هم ضمن تشریح فعالیت های خود در دوره تصدی مسوولیت گفت: یکی از بزرگترین طرح ملی این شهرستان ایجاد شبکه آبیاری دشت سیف آباد و سد لاغر در پائین دست سد سلمان فارسی است که قرار است آب کشاورزی ۱۲ هزار هکتار از اراضی این شهرستان در بخش مرکزی را تامین کند.

به نوشته صحبت‌نو لار  صادق کریمی سرپرست جدید فرمانداری خنج اهل نورآباد است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top