بستن

لاشه سگ، انحراف خودرو و حادثه‌ای که به خیر گذشت

هفت برکه (گریشنا): عکس‌های منتشر شده از یک حادثه شدید خبر می‌داد اما سرباز وظیفه گراشی در حادثه واژگونی خودرو در بلوار خلیج فارس هیچ آسیبی ندید.

جوکار، تکنیسین اورژانس در گفت‌وگو با هفت برکه گفت: امروز سه‌شنبه ۲۵ تیر ماه، گزارش حادثه‌ی انحراف خودروی پژو پارس و برخورد آن با بلوار و واژگونی آن در ساعت ۶:۳۷ دقیقه به ما رسید و ما خود را به محل حادثه در بلوار خلیج فارس رساندیم. مردی که یک قطره خون روی پیشانی او بود کنار خودرو ایستاده و خود را صاحب و راننده‌ی خوردو معرفی کرد او دلیل حادثه را این طور تعریف کرد:«من سرباز پادگان لار هستم در مسیر رفتن به پادگان بودم که لاشه‌ی سگی را وسط جاده دیدم برای این که خودرو آسیبی نبیند فرمان را چرخاندم اما نتوانستم آن را کنترل کنم و با بلوار برخورد کردم.»

جوکار در ادامه می‌گوید:«وضعیت آسیب به خودرو از شدت حادثه خبر می‌داد اما خوشبختانه راننده‌ی خودرو هوشیار و سالم بود تنها کمی احساس نارحتی در ساق پای چب خود داشت. با توجه به شدت ضربه ما او را برای چک آپ شدن به بیمارستان انتقال دادیم اما در مسیر بیمارستان نیز او کاملا هوشیار بود و مشکلی نداشت.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. نتیجه کارهای خیری است که این خانواده مومن داشته و دارند نجات از چنین حادثه ای به این وحشتناکی لطف و عنایت خداوند و اهل‌بیت بوده است که سرباز وطن خدا را شکر سالم و تندرست و سلامت است دعای خیر مردم بدرقه راهتون بوده و انشاءالله خواهد بود ماشین صدقه سرتون خداوند به کسب و کارتون برکت دهد آمین

  2. به امام هشتم کاری کنید .خیلی از این سگ ها زیاد شده من چندین بار در محور بلوار شهدا بخاطر نور ناکافی میخاستم به این سگ های ولگرد برخورد کنم .یا باید اونا رو کشت یا جمع آوری کرد .اینان ولگرد و بدرد نخور هستن و حدیث هست موذیانه باید کشته شود.یه کمپی برای حمایت یا نابود کردن تشکیل بدهیم چون به هرحال جان انسان ها از سگ با ارزش تر هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top