بستن

سوادآموزی گراش در بین برترین‌های فارس

هفت‌برکه – گریشنا: از آموزش و پرورش شهرستان گراش به عنوان یکی از ادارات برتر در فعالیت‌های نهضت سوادآموزی کشور تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش، ۳۰ خردادماه ۱۳۹۸ در جلسه‌ای که در استانداری فارس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور، استاندار فارس و مدیر کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، از آموزش و پرورش گراش به عنوان اداره برتر در زمینه‌ی فعالیت‌های سوادآموزی تقدیر شد.

در این مراسم از اصغر فرودی، فرماندار گراش و رییس شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان؛ ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش گراش؛ و امیری، کارشناس نهضت سوادآموزی گراش تقدیر به عمل آمد.
امیری با اشاره به این که طی سه سال گذشته جایگاه حوزه نهضت سوادآموزی مدیریت آموزش و پروش شهرستان گراش با صعودی چشمگیر به جمع ادارات برتر در استان فارس ارتقا یافته است، گزارشی از فعالیت‌های نهضت سوادآموزی گراش ارائه داد: «در سال گذشته ۳۴۰ نفر در دوره‌های مختلف جهت جذب به شهرستان گراش اختصاص داده شده بود که گذشته از جذب این تعداد، ۶۰ نفر نیز مازاد بر این شناسایی و در کلاس‌ها شرکت کردند. از این تعداد، ۲۳۷ نفر در دوره ی سواد، ۶۰ نفر اتباع، ۶۰ نفر دوره تحکیم و ۴۳ نفر در دوره انتقال حضور داشتند.»
او در مورد ملاک‌های مورد ارزیابی تعیین ادارات برتر نیز گفت: «برگزاری مناسبت‌ها در طول سال از جمله روز جهانی سوادآموزی، هفته سوادآموزی، هفته معلم، مسابقات انشانویسی و پرسش ریاست جمهوری و… از جمله دیگر فعالیت‌های اداره‌ی سوادآموزی است که خوشبختانه سوادآموزی شهرستان گراش به عنوان پنج اداره‌ی برتر در زمینه‌ی برگزاری این مناسبت‌ها به خصوص هفته‌ی سوادآموزی در سطح استان شناخته شد و طی مراسمی در شهر شیراز مورد تقدیر قرار گرفت. به علاوه این که مستندات مربوطه به عنوان مستندات برتر استان به سازمان سوادآموزی کشور ارسال شده است.»

جذب ۳۰ نفر در حلقه‌های کتاب‌خوانی در سطح شهرستان و جذب ۲۳۰ نفر در طرح خواندن با خانواده، برگزاری مناسب آزمون‌های پایانی و شرکت حداکثری سوادآموزان در امتحانات و اطلاع رسانی انتشار اخبار و گزارشات در سایت‌ها و روزنامه‌ها از دیگر فعالیت‌های نهضت سوادآموزی گراش است.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top