بستن

قاب خاطره‌های گراش بر دیوار مدرسه سعادت

هفت‌برکه – گریشنا: بخشی از خاطره‌های جمعی گراش بر روی دیوار مدرسه‌ی سعادت قاب شدند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری، ۲۷ خردادماه ۱۳۹۸ از «دیوار خاطره‌ها» رونمایی شد. مجری این طرح شهرداری گراش است. این اثر بر روی دیوار مدرسه سعادت، واقع در میدان شهید بهشتی طراحی و اجرا شده است.

دکتر خداشناس، شهردار گراش، ضمن تشکر از شورای شهر در آیین افتتاح دیوار خاطره‌ها گفت: «برند‌سازی و المان شهری را در اولویت برنامه‌ها قرار دادیم و باید گراش را به عنوان الگوی معماری جنوب، به کشور معرفی کنیم.» او در ادامه گفت: «بخشی از عکس‌ها از آرشیو دانش‌نامه‌ی کهن‌پارسیان جنوب و آقای عبدالعلی صلاحی انتخاب شدند و عکس‌های جدید‌تر نیز از آرشیو عکس‌های شورا و شهرداری انتخاب شد. انتخاب بعضی از چهره‌ها نیز به این دلیل بود که آن شخصیت‌ها، زمانی برای شهر خاطره‌ای ساخته‌اند.»

حسن‌زاده، روابط عمومی شهرداری، با اشاره به این که این پروژه به عنوان اهداف شورا و شهرداری در راستای زیباسازی و نماسازی شهر اجرا شد، می‌گوید: «دیوار خاطره‌ها زنده‌کننده‌ی خاطرات شهر گراش است. این دیوار روایت‌گر خاطرات گذشتگان، آداب و رسوم، فعالیت‌ها و پوشش مردمان این دیار است.»

عبدالعلی صلاحی، پژوهشگر و نویسنده‌ کتاب جامعه‌شناسی گراش نیز به گریشنا گفت: «تعداد عکس‌های زیادی از بناهای تاریخی، مشاغل سنتی، شخصیت‌های تاریخی از آرشیو به روابط عمومی شهرداری تحویل داده شد و انتخاب عکس‌ها بر عهده‌ی خود شهرداری بود.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. در میادین گراش مجسمه و المانی بگذارید.الان میادین دانش کنار آگاهی و کنار حوزه و میدان جدید کنار مسجد حضرت زینب و میدان ولایت سمت اوز چرا از المان و مجسمه و طرح خالی هستند.کمی به میادین خور و لار نگاه کنید سپس می دانید که خیلی جای میادین گراش خالی ست .

  2. یه سئوال از شهردار مگه ادمهای مهمتراز از آقای حسنی تو گراش نبودن که عکس ایشون رو دیوار زدین با این گندی که تو مسئله نجفی به گرا ش زدن واقعا که خیلی احمقیم که زود همه چیز یادمون میره عکس خیری چون شیخ احمد یا دکتر مقتدری میزدین آخه چه کاریه گند زدین بخدا

  3. آقای شهردار به اقای حسنی بیشتر نیاز دارد تا آن دو بنده خدا که در حیات نیستند رئیس شورا است که می‌تواند شهردار را ابقا یا عزل نماید چرا شهردار نباید هوای آقای حسنی داشته باشد

  4. اینکه عکس یک ماشین زرد توی قاب روی دیوار باشه وعکس شیخ احمد انصاری و دکتر اقتداری نباشه ینی چی؟
    خیلی مزخرفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top