هفت‌برکه – گریشنا: قاسم حسینا، رئیس پیشین بانک ملت گراش، با توجه به سوابق و تجربیاتش در بانکداری، به عنوان حسابرس به اداره بازرسی استان در شیراز می‌رود.

Ghasem Hoseina به گزارش هفت‌برکه، قاسم حسینا، ۴۷ساله است و لیسانس بانکداری دارد. او از سال ۷۳ به عنوان تحویلدار فعالیت خود را در بانک شروع کرد و در طول این مدت، سمت‌هایی چون رییس گروه سپرده و خدمات و معاونت شعبه را تجربه کرده است. او از سال ۹۰ ریاست بانک ملت شعبه گراش را بر عهده گرفت و در سال ۹۳ تا ۹۴ نیز با گرفتن ترفیع به عنوان رییس شعبه لامرد معرفی شد. اما سال ۹۴ دوباره به گراش برگشت تا ریاست شعبه گراش را از سر بگیرد.

حسینا در گفت‌وگو با هفت‌برکه از نحوه‌ی انتصابش به سمت ریاست بانک ملت گراش می‌گوید: «با توجه به خلاء ریاست شعبه در سال ۹۴، تماس و درخواست‌های زیادی از سوی مسئولین و همشهریان برای برگشت به گراش داشتم. به همین خاطر با وجود بالاتر بودن درجه‌ و امتیاز شعبه لامرد نسبت به گراش، تصمیم گرفتم از این امتیاز و برتری بگذرم و خودم درخواست انتقال خدمتم در شعبه‌ی گراش را به استان بدهم.»

حسینا اکنون با گرفتن ترفیع به عنوان حسابرس به اداره بازرسی فارس منتقل شد. اسماعیلی که اهل خلیلی است، از شعبه‌ی گله‌دار، جانشین او در صندلی ریاست بانک ملت گراش خواهد بود.