بستن

فرماندار هفته را با بازدیدهای سرزده شروع کرد

هفت برکه (گریشنا): درآغاز هفته آخر خردادماه، فرماندار گراش به صورت سرزده از اداره ورزش، جهادکشاورزی، بانک پارسیان و اداره پست بازدید کرد.

به گزارش حجت عابدی، اصغر فرودی، فرماندار گراش، در بازدید سرزده از اداره ورزش و جوانان این شهرستان مسائل و مشکلات این نهاد را مورد بررسی قرار داد. وی همچنین به مناسبت هفته جهاد کشاوزی با مدیر و پرسنل این نهاد دیدار و گفت‌وگو کرد. او در بازدید از بانک پارسیان نیز موضوع ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و متقاضیان صنایع را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار گراش در این بازدید‌ها با بیان این که تکریم ارباب رجوع یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران و کارکنان اداری است، اظهار داشت:«یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع و احترام و ادب نسبت به مردم است.» اصغر فرودی با بیان این که مسئولان باید با خدمت صادقانه و تلاش مضاعف مردم را امیداوار کنند، تصریح کرد:«خدمت صادقانه، بی‌منت و گره‌گشایی از مشکلات مردم باید از ویژگی‌های اصلی کار مدیران باشد.»

وی با اشاره به این که نقش جهاد کشاورزی در تحقق رونق تولید کلیدی است، افزود: «نقش جهاد کشاورزی در تحقق رونق تولید کلیدی است و امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری شده با تمهیدات، همکاری و هماهنگی بیشتر شاهد رونق هر چه بیشتر این بخش در سطح شهرستان باشیم.»

فرماندار گراش با توجه به تغییر اقلیم و گرم شدن هوا، نسبت به افزایش احتمال آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی شهرستان هشدار داد و گفت:«هرساله با آغاز روزهای گرم آخر بهار و تابستان عرصه‌های طبیعی، مراتع و باغ‌های شهرستان بنا به دلایل مختلفی دچار آتش‌سوزی می‌شوند که با توجه به اهمیت این منابع برای شهرستان ضرورت دارد با اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی مردم از وقوع و گسترش آن جلوگیری کرد.»

اصغر فرودی در بازدید از اداره ورزش و جوانان با انتقاد از وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه خواستار تسریع در ساماندهی، اصلاح و آبیاری آن شد.

در بازدید از اداره‌ی جهاد کشاورزی مهندس علی جوکار، مدیر جهاد کشاورزی گراش با ارائه گزارشی از مقابله با هجوم ملخ‌های دریایی در شهرستان گفت: «مبارزه با ملخ‌های صحرایی به خوبی در این شهرستان در حال اجرا و پیشرفت است.»

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

6 نظر

  1. آقای فرماندار اداره هواشناسی پس چی شد .همه شهرها دارند به جز گراش و مهر کوچولو .کمی بیشتر پیگیر باشید اینجور که نمی شود .

  2. بازدید فرماندار از بانک پارسیان، فکر کنم جنبه تنبیه ریاست شعبه داشته که چرا مثل آقای یگانه، رییس قبلی، ایشون مبالغ سپرده رو به حساب پارسیان لار انتقال نمیده.
    موضوعی که شخصا چندبار پیگیر این موضوع شده، حتی با همون یگانه درگیری لفظی شدید سر این موضوع پیدا کردیم ولی هیچ طرفداری از حق مردم گراش از طرف فرماندار و رییس شورای وقت، آقای حبیب مهرابی ندیدم.
    و متاسف شدم که شهر توسط [….]

  3. بازدیدهای سرزده وسرنزده وقتی ارزشمن است که کارمندان ادارات را مدام زیر نظر بگیرند ودرصورت کار مفید تشویق وبرعکس انرا توبیخ کنند واین مهم را از خود فرمانداری شروع کنند مثلا وقتی شخصی در گزاش اشتغالزایی کرده و برای بیش از ۲۰ نفر در اینزمان که بسیار سخت ومشکل است کار ایجاد کرده سنگ اندازی میکند هیچ توبیخی نیست چه امیدی به بازدیدهای سرزده داشته باشیم به عمل کار براید به سخندانی نیست

  4. شما در شهرهای مختلف ببینید بانکها چه سرمایه گذاریهایی کردن ایا وظیفه فرمانداری نیست در شهرستای که سپرده های بانکهایش در استان اول است انها را ترغیب به سرمایه گذاری در شهرخودمون کنه منتظر کی هستیم فشار بهشون بیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top