بستن

خیرین دو دستگاه جدید برای بیمارستان گراش خریدند

هفت برکه (گریشنا): بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش با همت خیرین به دو دستگاه فیکو چشم و دستگاه کرانیوتوم مخصوص عمل جراحی مغز، مجهز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش: دستگاه پیشرفته «فیکو چشم» برای بیمارستان گراش با همت خیرین به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان خریداری شد. دکتر سیدجواد محقق، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش در گفت‌وگو با روابط عمومی در این‌باره گفت:«دستگاه «فیکو چشم» با کمک خیرین، حاج محمدمنفرد و حاج فتح الله منفرد، حاج محمود عبدالهی و حاج اصغر عبدالهی به مبلغ ۴٠٠ میلیون تومان خریداری شده است و به بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش اهداء شد.»

دکتر محقق در ادامه گفت: «با راه‌اندازی این دستگاه پیشرفته عمل‌های آب مروارید چشم به روش خاصی که طول دوره نقاهت و نتیجه عمل خیلی بهتری را به دنبال خواهد داشت انجام می‌شود.»

«دستگاه کرانیوتوم» مخصوص عمل جراحی مغز نیز با همت ورثه حاج شعبان جابری به مبلغ ۲۳۵ میلیون برای بیمارستان خریداری شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش می‌گوید:«این دستگاه جمجمه را برای عمل جراحی مغز باز می‌کند و در حال حاضر نیز در حال استفاده است، خرید این دستگاه جدید سرعت عمل جراحی مغز را خیلی بالا برده و جان بیماران را نجات می‌دهد.»

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

11 نظر

  1. خدا به همه خیرین گرانقدر گراشی سلامتی و طول عمر با عزت و برکت به کسب و کارشان عنایت فرماید و تشکر میکنم از مسولین بیمارستان و اعضای مجمع خیرین سلامت.

  2. خدا رو شکر که خیرین این منطقه بفکر مردم هستن و الحمدلله به همت بانی خیر و خیرین، بیمارستان گراش مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های پزشکی هست .جناب دکتر رادفر و جناب دکتر محقق و خیرین گرانقدر دعای خیر همه ی مردم منطقه بدرقه ی راه شما باد.خدا رو شکر پیشرفت بیمارستان در این چند ماهه به عینه قابل لمس و قایل دید هست

  3. خدا خیرشون بده و رزق و روزیشون رو چند برابر کنه نور به قبر شیخ احمد عزیز بباره که هر چی امکانات هست از وجود پر خیر وبرکت اون عزیز بود.بیمارستان و دانشگاه دو مرکز مهم و تاثیرگذار در هر شهری هست اگه شیخ احمد نبود به خواب هم نمیدیدیم این پیشرفت و این امکانات.کی باورش میکرد یه زمانی فوق تخصص چشم داشته باشیم الان در مراکز استان ها فوق تخصص های چشم نوبت یکساله دارن خدا رو شکر که دکتر مرتضوی فوق تخصص چشم به گراش آمدن برای خدمت .خدا به همشون خیر بده.دکتر محمدی دکتر عبداللهی دکتر ناظمیان دکتر مرتضوی دکتر یونسی همه فوق تخصص

  4. ان شاالله بیمارستان گر اش در استان فارس نمونه باشد .خدا پدر و مادر خیرین را بیامرزد که برای درمان هزینه می کنند و مخصوصا مرحوم شیخ احمد انصاری که جاهای بسیار خالی در بیمارستان گذاشته اند برای ساختمان سازی و تجهیز در آینده و ایشان علاوه بر حال به فکر آینده هم بوده اند .انسان وقتی یک عزیزش بیمار هست قدر این امکانات را بیشتر می داند و می داند چه کمکی بزرگی شده هست .

  5. خدا به خیرین طول عمر با عزت بدهد .بیمارستان گراش چرا امکانات اورژانس هوایی ندارد در صورتی که بیشتر بیمارستان های فارس لار.جهرم .داراب آباده … دارد .اورژانس هوایی امری حیاتی برای بیماران به حساب می آید و باید در گر اش داشته باشد .در شهر آباده پد اورژانس هوایی توسط خیران راه اندازی شده هست .امید هست بیمارستان گر اش و گر اش به این کد فوق العاده حیاتی مجهز شود .خیلی از بیماران در گر اش نیاز فوری برای انتقال به مرکز استان را دارند و لازم و ضروری هست .

  6. با سلام درجواب منصف باید عرض کنم چون زور نمایند زیاد است وایشون هم بین لار وگراش لار را ترجبح دادند که دارای اورژانس هوایی بشه وبعلت فاصله نزدیک دوبیمارستان به گراش نمیدن ضمنا هزینه نگهداری هلیکوپتر بسیار سنگین است

  7. زور نماینده قبول داریم زیاد هست ولی متاسفانه مسیولان لار اگرهم به گراش بدهند لغوش می کنند ولی بعد از فوت کردن دو نوزاد بیرمی به علت سهل انگاری بیمارستان لار و نبودن آن در مقر نیاز اساسی در یک جای دومی هست .یادم هست زمانی که گراش بیمارستان می ساختند با حسادت می گفتند لار دارد گر اش برای چی لازم دارد .باید پیگیری کرد اینکه یکجا بشنید و بگویند نمی شود که نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top