بستن

جام رمضان به کام شهدا

هفت‌برکه – گریشنا: بعد از یک ماه هیجان‌انگیز و رقابت نزدیک، مسابقات فوتسال جام رمضان گراش با قهرمانی تیم شهدا به پایان رسید.

مسابقات فوتسال جام رمضان گراش یادواره زنده ناصر پرونده با برگزاری ۲۵ بازی به پایان رسید. در دیدار پایانی مسابقات نمایندگان فوتبال گراش در مسابقات استانی رودروی هم ایستادند، تیم فوتسال شهدا نماینده فوتسال گراش در لیگ برتر فوتسال استان با پیروزی برابر تیم فوتسال هلال احمر نماینده فوتبال گراش در لیگ برتر استان فاتح جام رمضان شد.

با وجودی که دیدار پایانی ۱۱ خردادماه همزمان با فینال جام حذفی کشور بود تماشاگران زیادی به سالن ورزشگاه شهدا آمده بودند. 

دیدار پایانی مسابقات با قضاوت مجید افشار، علی آشفته، مرتضی آشفته و علی داوری فرد و سرپرستی علیرضا حسن نژاد آغاز شد. با توجه به اتفاقات بازی‌های پیشین حضور پرشمار نیروهای انتظامی امنیت مناسبی را در سال برقرار بود با این وجود، شب پایانی هم خالی از جنجال نبود. 

شهدا در رشته فوتسال با توجه به حضور چند ساله خود در مسابقات استانی و در اختیار گرفتن دو بازیکن غیر بومی به مصاف تیم جوان اما با تجربه هلال احمر رفت. در نیمه اول تیم شهدا با کار ترکیبی با گلزنی سید مصطفی موسوی با یک گل از حریف خود جلو افتاد دو تیم حملات و فرصت های خوبی را روی دروازه ها خلق کردند که با واکنش دروازه‌بانهای دو تیم همراه بود.

شروع نیمه دوم بازم شهدا با گلزنی ابوالفضل ملایی به گل دوم رسید تا هلال احمر تمام توان خود را برای جبران گل های خورده به کار بگیرد . تا این که پس از شش خطا شدن تیم شهدا و ضربه پنالتی دوم پس از مهار دروازبان در ریباند ابراهیم کامیاب یکی از گل‌های خورده را جبران کرد ولی فرصتی برای جبران گل‌های بعدی نبود تا بازی فینال مسابقات با برتری دو بر یک تیم شهدا و قهرمانی این تیم به پایان برسد.

در مراسم پایانی این مسابقات ابتدا در بین دو نیمه از طرف احسان جوکار رییس هیات فوتبال گراش از ثابت سروستانی رییس اداره ورزش و جوانان، حسین طارمی‌زاده رییس هیات فوتبال لارستان، سرهنگ مزارعی، خانواده زنده یاد پرونده، سعید انصاری مسئول کمیته فوتسال، علیرضا حسن‌نژاد مسئول کمیته اجرایی مسابقات، جعفر سعیدی مسئول کمیته تبلیغات واسکوربورد و داوران این دوره از مسابقات اسماعیل بلبلی، حامد بابااحمدی، رضا اعتمادی، جعفر سعیدی، علیرضا ساکنی،  محمد حسین جوشن، محمد کاظم عابد، علیرضا عظیمی، هادی افشار، محمد صحراگرد، حمید واحدی و یاسر پورشمسی تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه پایان بازی که با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان  ریاست هیات فوتبال لارستان و گراش و خانواده پرونده ابتدا از چهار داور دیدار پایانی مسابقات با اهدا سوت طلایی تقدیر شد. تندیس و جایزه نقدی آقای گل مشترک به سه بازیکن که هر کدام ۹ گل را به ثمررسانده بودند. محمد افلاکی‌نیا از تیم شاهین، حمید عالی‌پور و ابوالفضل ملایی از شهدا آقای گل مشترک این دوره بودند.

تندیس و جایزه نقدی بهترین دروازه‌بان به نادر بختیار از تیم هلال احمر رسید. سپس تیم هلال احمر مدال و جایزه نقدی یک میلیون تومانی و کاپ مقام دوم مسابقات دریافت کرد.

در پایان بازیکنان و کادر فنی تیم شهدا مدال قهرمانی و جایزه نقدی دو میلیون تومانی را دریافت کردند و با کاپ قهرمانی در جایگاه عکس یادگاری گرفتند. علیرضا عظیمی، سید مصطفی موسوی، فرهاد شمسی، حمید عالی‌پور، ذکریا عظیمی، ابوالفضل ملایی، حمید پزشک، علی یحیایی، بهنام جعفری، ایوب قنبری آزاد، حامد فروزش، خلیل اسماعیلی،  احمدرضا سالاری، جواد زمانی، محمد سلمان بازیکنان تیم قهرمان بودند. حسن جاوید و مسعود شمسی کادر فنی تیم شهدا در این دوره از مسابقات بودند.

در ۲۵ بازی این دوره از مسابقات ۱۴۰ گل از خط دروازه ها گذشت . شهدا با ۳۰ گل بیشترین گل زده و اتحاد با ۴ گل‌زده کمترین گلزده مسابقات را داشتند. ستاره آبی با ۵ گل عنوان بهترین خط دفاع و استقلال با ۲۶ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع را گرفتند.

هیچ کدام از بازی‌های این دوره از مسابقات بدون گل نبود و تساوی صفر-صفر در جدول ثبت نشد. بازی ستاره‌آبی با شهیدان حسن‌زاده با ده گل پرگل‌ترین بازی مسابقات بود.  محمد افلاکی نیا با دو هتریک در بازیها رکورد دار شد و علیرضا ساکنی از ستاره آبی و امیر حسین فتحی از پرسپولیس نوین  بازیکنانی بودند که در یک دیدار چهار گل برای تیم خود به ثمر رساندند.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top