بستن

برپا شدن پرچم پنجمین همایش رضوی گراش

هفت‌برکه – گریشنا: گراش برای برگزاری پنجمین همایش هشتمین آفتاب از ۱۹ الی ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) آماده می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، امسال برای پنجمین سال متوالی، شهرستان گراش میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) برای برگزاری همایش هشتمین آفتاب در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) خواهد. این همایش در دهه کرامت، از نوردهم تیرماه آغاز و تا بیست و سوم تیرماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان جوانان آستان قدس رضوی، شهرستان گراش در اولویت قرار گرفته است تا کاروان زیر سایه خورشید روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) در شهرستان گراش حضور داشته باشد. این کاروان ضمن حضور در روستاهای شهرستان گراش، در برنامه شب میلاد در شهر گراش حضور خواهد داشت. 

هفدهم خردادماه، اولین جلسه هم‌اندیشی با هیات مدیره، خادمان و اعضای کمیته‌های همایش هشتمین آفتاب برگزار شد. در این جلسه پیشنهاداتی از سوی اعضا مطرح و در پایان مسئولین هر کمیته مشخص شد. 

محمدعلی شامحمدی، دبیر این همایش، گفت: «در برگزاری این همایش همانند سال‌های گذشته از همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و روابط عمومی آستان قدس استفاده می‌کنیم. رویکرد این دوره استفاده بیشتر از ظرفیت‌های هنر رضوی است و از قالب‌های نمایش، سرود و عکس بیش از دوره‌های گذشته استفاده خواهیم کرد.»

کار اجرا و نصب دکور در حسینیه ابوالفضل (ع) از هجدهم خردادماه آغاز شده است. 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    ان شاالله خداوند متعال عمر با عزت به آقای شامحمدی و همکارانش عنایت فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top