بستن

جواب هیات امنای ورزش به نامه محمدی: عوام‌فریبی نکنید وگرنه اسناد را رو می‌کنیم

هفت‌برکه – گریشنا: چند روز پیش، نامه‌ی سعید محمدی در مورد روند مزایده سالن ورزشی محبی در گریشنا منتشر شد (اینجا). محمدی در آن نامه، از اعتقادش به دخالت هیات امنای ورزش گراش در روند مزایده نوشته بود. اکنون هیات امنا ورزش گراش نامه‌ای را در جواب محمدی برای گریشنا ارسال کرده است که به طور کامل منتشر می‌شود. در این نامه، نقش هیات امنا در ورزش گراش به تفصیل توضیح داده شده، و دلایل مخالفت این هیات با محمدی نیز ذکر شده است.

لازم به ذکر است این نامه به عنوان یک نامه رسیده منتشر می‌شود، و گریشنا مسئولیتی در مورد تایید محتویات آن ندارد. با توجه به اشارات متعددی که در این نامه به مسئول پیشین اداره تربیت بدنی، احمد حسن‌نژاد، شده است، توضیح ایشان نیز در صورت ارسال، در گریشنا منتشر خواهد شد.

هیات امنا ورزش گراش:

با سلام. ضمن قبولی طاعات و عبادات دوستان در ماه ضیافت الله و تبریک عید سعید فطر.

تیرماه سال ۱۳۷۴ همزمان با حضور دکتر زین العابدین محبی در گراش و اعلام حمایت از ورزش شهر، اداره تربیت بدنی وقت با هدف شفاف‌سازی و نظارت بر عملکرد مالی اداره و کمک‌های دکتر محبی، اقدام به تاسیس تشکلی تحت عنوان هیات امنا تربیت بدنی با ترکیبی از افراد خوش‌نام و مورد وثوق جامعه ورزش نمود و نفرات انتخابی رسما به تایید دکتر محبی رسید تا ضمن بررسی مسایل و مشکلات ورزش شهر، نواقص و کمبودهای ورزش را شناسایی و به صورت مکتوب از طریق تربیت بدنی به اطلاع بانی خیر رسانده شود. ناگفته نماند که جلب نظر دکتر محبی و گرایش وی به سوی ورزش در شرایط آن روز گراش کار ساده‌ای نبود که بی‌مقدمه این کار عملی و سامان یابد. رایزنی اعضای هیات امنا با برادران فانی‌لاری حاج حسینعلی و حاج اسد ا… جهت ملاقات حضوری با بانی خیر در منزل حاج حسین فانی‌لاری و برشمردن نیاز جوانان به تفریحات سالم و نقش ورزش در سلامت و پویای جامعه به منظور فاصله گرفتن جوانان از معضلات اجتماعی توسط جناب چترآذر به نمایندگی از سوی جامعه ورزش و دلجویی از ایشان در این نشست نقش تاثیرگذاری در تحقق خواسته‌های جامعه ورزش از دکتر محبی داشت.

هیات امنا در واقع ضمن نظارت بر امور مالی و کمک‌های دکتر محبی به عنوان بازوان توانمند تربیت بدنی عمل می کرد و در اغلب امور همراه و همگام با تربیت بدنی در بسط و توسعه ورزش نقش تاثیرگذاری ایفا و همواره در جهت حفظ و حراست از دست‌آوردهای آن تلاش می‌کرد که جهت تنویر افکار عمومی به بخشی از آن به صورت اجمال اشاره تا چه قبول افتد و چه در نظر آید:

تملک یکصد و پنج هزار متر از اراضی  شهرک رزمندگان و مشارکت فعال اعضا در ساخت و ساز مجموعه ورزشی دکتر محبی، مشارکت در ساخت و ساز اغلب پروژه های ورزشگاه شهدا نظیر سالن ورزشی چند منظوره، بازسازی و ترمیم زمین چمن و سیستم آبیاری، فنس‌کشی زمین فوتبال، راه‌اندازی سیستم روشنایی زمین چمن، ساخت مسجد، تعمیر و تجهیز اتاق هیات فوتبال و ساخت جایگاه ورزشگاه و رایزنی با مسؤولین شهرستان، استان و حتی وزارت ورزش و جوانان به منظور پیگیری مطالبات جوانان ورزشکار و جذب اعتبارات دولتی و ارتباط مستمر با نیکوکاران داخل و خارج از کشور به منظور تقویت بنیه مالی هیات‌های ورزشی و … حاصل همت و تلاش این عزیزان طی سال‌های اخیر در جهت رشد و ارتقای ورزش شهرستان بود. البته نقش آقایان حاج محمد منفرد، حاج اسد فانی لاری به عنوان نماینده بانی خیر و حتی حاج غلامرضا یحیی‌پور در روند ساخت و ساز مجموعه ورزشی محبی و جذب کمک‌های مردمی را نمی‌توان نادیده گرفت.

اهتمام هیات امنا به ترویج ورزش همگانی و حمایت از ورزش قهرمانی باعث شد تا در سال‌های اولیه دهه ۹۰ گراش در شمار ۵ شهرستان فعال ورزش فارس قرار گیرد و در بحث جوانان نیز در ردیف سه شهرستان برتر استان قرار داشت تا جوانان افتخارآفرین دختر و پسر ورزشکار این شهر با حضور پررنگ خود در عرصه رقابت‌های قهرمانی استان، کشور و حتی برون‌مرزی، نام شهر و دیارشان را در پهن دشت ایران اسلامی پرآوازه نمایند.

این روند تقریبا تا ابتدای نیمه دوم سال ۱۳۹۴ ادامه داشت. لیکن از آن پس این روال بنا به تدبیر و تشخیص مسئول وقت ورزش و جوانان گراش کم‌رنگ شد و به مرور زمان شیرازه آن از هم گسست و از حرکت باز ماند که از آن می‌توان به عنوان دوره رکود هیات امنا یاد کرد و اعضا یکی پس از دیگری از ورزش شهر فاصله گرفتند.

تا اینکه در مهرماه سال ۹۷ با قرار گرفتن علیرضا ثابت سروستانی بر مسند ریاست ورزش و جوانان گراش، مجددا هیات امنا به همت ایشان احیا و با درخواست وی شروع به فعالیت نمود و طی سفر مهندس کامیاب، مدیر کل ورزش و جوانان فارس، به گراش و با موافقت ایشان و هماهنگی با رییس اداره ورزش و جوانان و مسئول جدید هیات تیر و کمان، مدیریت سالن از اول دی‌ماه سال ۱۳۹۷ به هیات امنا واگذار گردید.

اعضا که خود از بدو کلنگ‌زنی مجموعه به خصوص ساخت سالن، نقش پررنگی در جلب نظر بانی خیر و ساخت و ساز پروژه داشتند، با تلاشی مضاعف در گام نخست ضمن سامان دادن امور مجموعه، اقدام به گشایش حساب بانکی با امضا ثابت سروستانی، رییس اداره، و دو نفر از اعضای هیات امنا در صندوق قرض الحسنه نمود تا درآمدهای سالن به حساب مذکور واریز گردد. اعضای هیات امنا برای حفظ و نگهداری مجموعه و تعهدی که نسبت به بانی خیر داشتند، همه همت و تلاش خود را در جهت حفظ و نگهداری و عمران و آبادانی مجموعه به کار گرفتند.

نصب سیستم صوتی سالن، تجهیز دفتر مدیریت، تجهیز خوابگاه، سالن ناهارخوری و آشپزخانه، اختصاص یکی از اتاق‌های سالن به نمازخانه و تجهیز آن و موکت فرش اتاق نگهبانی، کاشت حدود ۶۰ اصله درخت در محوطه مجموعه و تجهیز آن به سیستم آبیاری قطره‌ای، تقویت بنیه مالی برخی از هیات‌های ورزشی، برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران کاراته‌کای دختر و پسر گراش در مسابقات اور آسیا، دعوت از مدیر کل ورزش و جوانان و دکتر جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، با حضور امام جمعه، فرماندار و معاونین وی و روسا و نواب هیات‌های ورزشی به منظور بررسی مشکلات ورزش شهرستان و همکاری با پیمانکاران ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه و تامین خوابگاه و سایر موارد مورد نیاز آنان و بالاخره تامین هزینه افتتاح سالن ورزشی محبی در بهمن‌ماه سال ۹۶ با حضور وزیر ورزش و جوانان از محل کمک‌های بانی خیر و نیکوکاران محلی به خصوص حاج حسن سراجی، حاج منوچهر سبزواری، حاج اسد فانی لاری و حاج محمد منفرد، فقط شمه‌ای از خدمات اعضای هیات امنا طی مدت ۵ماهه بود که مبلغی بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال هزینه در برداشت؛ در حالی که کل درآمد سالن طی ۵ ماه گذشته، مبلغ یکصد و سیزده میلیون ریال بود که به حساب سالن واریز و صرف امور جاری از قبیل پرداخت قبوض بدهی آب و برق، حق‌الزحمه نگهبان سالن و خرید وسایل ضروری آن گردید. ضمن اینکه هزینه تجهیز نمازخانه و موکت فرش اتاق نگهبانی سالن توسط اقای عبدالرضا افشار تامین گردید. عزیزان ورزشکار می‌توانند از نزدیک ضمن رویت اسناد و مدارک موجود، امور انجام گرفته را به عینه مشاهده نمایند.

اما علیرغم این اقدامات، برخی از افراد ابن‌الوقت و سودجو با تحریک احساسات پاک جوانان با به راه انداختن هجمه سنگین و گسترده‌ای علیه هیات امنا، اعضا را به ده‌ها عنوان نظیر مافیای ورزش، مار خوش‌خط‌ وخال، عمر و عاص و سهم‌خواهی از ورزش متهم کرده تا امور هیات امنا را ناکار‌آمد جلوه دهند. جوانانی که ناخواسته تحت تاثیر جریانی قرار گرفته بودند که حاصلی جز زیان و خسران برای ورزش گراش به همراه نداشت.

اعضای هیات امنا طی سالیان متمادی، هدفی جز خدمت به جامعه ورزش نداشته و هرگاه منافع ورزش شهر به طریقی مورد تهدید قرار می‌گیرد، همین افراد به اصطلاح سهم‌خواه و مافیای ورزش بودند که با به جان خریدن انواع ناملایمات و تهمت و افتراها، مردانه سینه سپر کرده و از حقوق حقه‌ی جامعه ورزش دفاع و اجازه نمی‌دادند احدی به حریم آن دست‌درازی کند. که مصداق آن را می‌توان به مزایده گذاشتن هشتاد هزار متر از حریم مجموعه ورزشی دکتر محبی در سال ۹۵ و تخریب دیوار ورزشگاه شهدا با انگیزه تعریض خیابان شهید محقق اشاره کرد، که حتی مسئول وقت ورزش و جوانان گراش از کنار آن بی‌تفاوت گذشت و حتی زحمت پیگیری آن را طی سه سال مسئولیتش به خود نداد. لیکن هیات امنا و در راس آن رحمت محیایی و محمدجواد دانشور، مردانه در دفاع از حقوق جامعه ورزش و منافع ورزشکاران قد علم کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از حریم ورزشگاه شهدا تخریب گردد.

سوال این است که آن زمان این جماعت کجا بودند؟ با توجه به محدودیت فضاهای ورزشی شهرستان، چنانچه هشتاد هزار متر از زمین مجموعه ورزشی محبی با تغییر کاربری به فروش می‌رسید، چه کسی پاسخگوی نسل جوان و آینده فرزندان من و شما بود؟ این پیش‌آمد در واقع تلنگری بود تا شاید خواب غفلت را از چشم خفتگان مدعی دفاع از منافع ورزش گراش بزداید!

اگر بعضی‌ها فکر می‌کنند هیات امنا به دنبال سهم‌خواهی از ورزش و حفظ منافع خود است، کافی است فقط به یک مورد آن اشاره تا تمام اتهامات وارده را به گردن گرفته و هم نقاب از چهره خادم و خائن ورزش برداشته شود و سیه‌روی شود هر که در او غش باشد. حاج حسن سراجی و حاج منوچهر سبزواری به کدامین گناه ناکرده متهم به مافیا ورزش شده‌اند که در اغلب موارد با کمک های مالی خود و ارتباط با بانی خیر، گره‌گشای بسیاری از مشکلات ورزش شهر بوده‌اند؟ و یا آن لر بی‌شیله‌وپیله، دکتر محمدی، چه نیازی به ما و ورزش شهر دارد که مدام پیگیر مطالبات و خواسته‌های جوانان ورزشکار است؟ و یا حاج قاسم فرسوده که با هزاران مشغله و دغدغه‌های شغلی، لحظه‌ای از  ورزش و امور جوانان غافل نیست؟

و شما که حتی از بروز هویت خود واهمه دارید و با نام مستعار دست به هتاکی می‌زنید، با کدام اسناد و مدارک ما را متهم به عمرو عاص بودن و سهم‌خواهی از ورزش می‌کنید؟ اگر نشانی از مردی و مردانگی در چنته دارید، مستندات خود را بی کم‌وکاست با نام و نشان در گروه در دسترس عموم بگذارید، وگرنه دست از یاوه‌گوی برداشته تا قضاوت و داوری آن را به وجدان‌های پاک و بیداری واگذاریم که در آینده ما و شما را قضاوت خواهند کرد.

از گفتار و کردار بعضی از دوستان در عجبیم! که هم به نعل می‌زنند و هم به میخ. از یک طرف هیات امنا را به شدت کوبیده و بر کار آنان خرده می‌گیرند، و از طرفی با ژستی خیرخواهانه، پیشنهاد مصالحه و سازش در ماه پربرکت رمضان می‌دهند. برادر عزیز، ما با کسی سر عناد و دشمنی نداریم که امروز بخواهیم با آنان سازش و مدارا کنیم و آنچه بدان عمل کرده وظیفه شرعی و عرفی خود می‌دانیم و نیازی به تعریف و تمجید این و آن نداریم. ساخت‌وساز مجموعه محبی و سایر اماکن ورزشی شهر حاصل سال‌ها همت و تلاش افرادی است که امروز از سوی شما و همفکرانتان مهر عمرو عاص بودن و مافیای ورزش بر پیشانیشان حک شده است.

ز دوستان دورنگم همیشه دل تنگ است

فدای همت دشمن شوم که یک‌رنگ است

ما هیچ گله و شکایتی از هیچکس نداشته و نداریم از خداوند می‌خواهیم که همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید. اگر به زعم بعضی‌ها ما مخل و سد راه پیشرفت ورزش شهر هستیم و راه را بر فعالیت جوانان سد کرده‌ایم، بسم‌الله (گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن). این شما و این هم ورزش گراش!

انشاالله که جوانان برومند و بادانش ما با به دست گرفتن سکان هدایت و رهبری ورزش، شاهد تحولی ساختاری در ورزش شهر باشیم. بازی کردن با احساسات پاک و بی‌آلایش جوانان که ناخواسته در راهی قدم گذاشته که هتک حرمت و بی‌احترامی به بزرگترها یا همان پیشکسوتان را شعار خود قرار داده، نمی‌تواند توجیهی داشته باشد که با اساس و مبانی ورزش مغایرت دارد، چون رعایت اصول فتوت و جوانمردی اساس و مبنای ورزش است که بزرگانی چون جهان پهلوان تختی و پوریا ولی را در دامان خود پرورانده است. به قول استاد سخن سعدی، من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم / تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال.

به تعبیر بعضی‌ها  تا امروز ما بر ورزش گراش حکم می‌راندیم، از این پس شما بایستی مدافع حقوق و مطالبات جوانان ورزشکار شهر باشید. البته این را به خاطر داشته باشید که چند صباحی دیگر شما هم دوران شباب و جوانی را پشت سر گذاشته و برف سپید پیری بر موهایتان خواهد نشست. طوری رفتار نمایید که نسل آینده حرمت و احترامتان را پاس دارند.

 

و اما در پاسخ به گزارش سعید محمدی در خصوص این خبر: «از حقم در مورد مزایده سالن محبی نمی‌گذرم» (خبر در گریشنا).

جناب محمدی، باز هم که چشمتان بسته و زبان به توهین و هتک حرمت گشوده و اعضای هیات امنا را به باد تهمت و افترا گرفته‌ای و مذبوحانه سعی در عوام‌فریبی مردم دارید. شما مختارید که هر عنوان و لقبی به ما بدهید. مالک و قیم ورزش گراش، هیات امنای غیر قانونی و مفسدین ورزشی. به مصداق این ضرب‌المثل که از کوزه همان برون تراود که در اوست. لیکن با این کارها نمی‌توان برای خود اعتبار و آبرو خرید.

تخلفات مکرر شما به عنوان مستاجر سالن محبی که گزارش آن توسط رییس اداره ورزش و جوانان گراش به اداره کل و کمسیون ماده ۸۸ ارسال گردیده و کپی اسناد و مدارک آن موجود است، دلیل مخالفت ما با واگذاری سالن محبی به جنابعالی است. چون ده‌ها موارد تخلف در کارنامه شما به عنوان مستاجر سالن دیده می‌شود، که یک مورد آن می‌توان اقدام به تملک حدود ده هزار متر زمین مجموعه محبی به صورت غیر قانونی به صرف ساخت سایت تیر و کمان با توجه به پیش‌بینی مکان فوق در طرح جانمایی کارشناسان واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس به منظور ساخت استخر شنا اشاره کرد. که گناه مسئول وقت ورزش گراش اگر بیشتر از شما نباشد، کمتر نیست که چنین اختیاری به تو داده است، در حالی که ادعا می‌کند من به صورت موقت مکان فوق را در اختیار هیات تیر و کمان گذاشته‌ام. عذر بدتر از گناه. پس اجازه ساخت و ساز را چه کسی به سعید محمدی داده است؟! مگر مجموعه ورزشی محبی ملک و میراث پدری‌تان است که هر کس بخواهد بنا به سلایق و صلاحدید خود در آن دخل و تصرف نماید؟

آقای محمدی، ما تاکنون در برابر اتهامات بی‌پایه و اساس شما خویشتندار بوده و صبر و شکیبایی پیشه کرده‌ایم. مواظب گفتار و کردارتان باشید که اگر دست از اراجیف و  هتاکی‌تان بر ندارید، مجبور خواهیم شد علیرغم میل باطنی خود، اسناد و مدارکی را رو کنیم که حاصلی جز ندامت و پشیمانی برایتان در بر نخواهد داشت. غره به آن نشوید که عده‌ای بی‌نام‌ونشان که حتی از بروز هویت خود ابا دارند با گذاشتن چند کامنت به‌به و چه‌چه در زیر گزارشتان، به خود غره شوید. هر چند بر ما پوشیده نیست که تمام  شیطنت‌های پشت پرده توسط شخصی هدایت و رهبری می شود که به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود است. از مسئولین سایت وزین گریشنا هم انتظار می‌رود از گذاشتن کامنت‌های افراد بی‌هویت خوداری نماید.

و اما خواهران و برادران ورزشکار، از این پس هیات امنا هیچ دخل و تصرفی در ورزش شهر نخواهد داشت. چرا ما باید در مقابل اهالی خیابان شهید محقق و شورا و شهرداری به صرف حفظ منافع ورزش و جلوگیری از تخریب دیوار ورزشگاه و تعریض خیابان قرار گیریم و خود را سپر بلای مسئولین ورزش شهر کنیم؟ از این پس این مسئولیت به شما وا می‌گذاریم و به انتظار گذشت زمان نشسته تا حد و مرز حرف تا عمل افراد و مرد و نامرد از هم  تشخیص داده شود. البته این بدان معنا نیست که اجازه دهیم که افراد غیر مسئول به حریم مجموعه ورزشی محبی دست‌درازی کند. والسلام.

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

 

با آرزوی عزت و سربلندی ورزش شهرمان

با سپاس

اعضای هیات امنا ورزش گراش

۱۷/۰۳/۱۳۹۸

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

26 نظر

  1. آقای محمدی دیگه بس هست .جوری نشود که با تهمت و افترا فردا قیامت پیش خود رو سیاه باشی .یک عده الف بچه که هنوز در ابتدای راه هستند چه حرفایی می زنند .اینقدر به دنیا نچسپ و بخاطر هیچ و پوچ باعث تفرقه نشو و دل مسئولین زجر کشیده و مؤمن را مهم تر از آن دل آغا امام زمان را نرنجان.

  2. خدا کنه دیگه منحل بشه این هیات امنا. با سفسطه و مغلطه کاری هرکاری دوس دارن میکنن. بسه دیگه. برید لطفا.

  3. سلام.آقای گراشی مثل اینکه شما هم جزئ نزدیکان هئات امنا هستین و از نوشتارتون کاملا مشخصه.آخرین باری که رفتین مجموعه محبی چه تاریخی بوده؟چه کارایی واسه مجموعه انجام‌دادین؟هیات‌امنا بیان جواب من رو بدن.چطور شد که مزایده مجدد میخواستن اعلام کنن؟وجود هیات امنا تو ورزش شهر نه تنها باعث پیشرفت نشد بلکه باعث پسرفت شده و حاضرم مستنداتی رو کنم که حرفمو ثابت میکنه.دل آقا امام زمان از آدمایی میرنجه که ناخالصانه کار میکنن و هدفشون‌چیزایی دیگست.چرا فقط و فقط واسه ۱۱ ماه نمیکشین کنار؟ما مزایده رو باختین و سری بعد دوباره شرکت کنین.دلیل اینکه مثل بختک افتادین رو ورزش گراش چیه؟هیات امنا غیر قانونیه.مزایده مجدد غیر قانونیه.تحویل ندادن کلید غیر قانونیه.چرا هیات امنا به راههای غیر قانونی رو اوردن؟سربازان‌امام‌زمان باید طابع قانون باشن.دل امام‌زمان‌رو نرنجونین… ‌ چرا های زیادی واسه ما تو ورزش و مخصوصا سالن محبی بی جواب مونده و دوس داریم جواباشو یدونیم.اگه این متن منتشر شد ادامه یدچراها رو خواهم‌پرسید.باشد که رستگار شوید…

  4. درجواب گراشی شما خودت یا عضو هیات امنا هستی یا ازهیچی خبر نداری کدوم مسئول زجر کشیده کدام کار شما یک اداره مراجعه کن که کاردرست انجام بدن ازکامنتی که گذاشتی معلومه کارمندکاردرستی نیستی

  5. خوب اگه هیات امنا شما راست میگین پس چرااین همه آقای محمدی ومردم ازشما انتقاد کردن مدرک رو نمیکنید تا مردم بفهمند شما هیات امنا دروغ میگید یا آقای محمدی

  6. دوستان هیات امنا بعمل کار براید به حرف راندن نیست، استعفای دسته جمعی بنویسید. هر کی کار خیری میکنه نمیاد بگه دستمزد میخوام
    تو نیکی کن و در دجله انداز…
    هرکاری شده روسای اداره ورزش و کارمندان پیگیر شدند، اگر مقامی کسب شده، تلاش ورزشکاران بوده به هیات امنا چه ؟؟؟

  7. این ملک وقفه،هدیه هست، چیه؟
    اقای محبی به کسی تولیت این ملک رو داده؟اگر داده چرا مزایده برگزار شده، اگر نداده ادعای این هیات مدعی چیه؟
    اقای اکبری خوب سفسطه میکنین ولی جوونای گراش مدیریت شما رو فراموش نکردن که همه ارزوی رفتنت داشتند و دو دستی با یه مدرک دیپلم چسپیده بودی به میز ریاست و نمیذاشتی یه جوون بیاد سرکار
    پس شما ثابت رو گذاشتین به ریاست؟اونوقت چرا جوونای این شهر رو انتخاب نکردین؟

  8. همه این مشکلات بخاطر این هست که یک رئیس ورزش و جوانان مقتدر و دلسوز نداریم،یه نفری اومدن گذاشتن که بازیچه یه عده ای خاص هست و مجری افکار عده ای خاص!!!
    نویسنده جوابیه هیات امنا هم که مشخصه دست و قلم کی هست یه جوری وانمود کرده مثلا بانی خیر سالن محبی فقط بخاطر اینا بوده که اومده کمک کرده مثلا اگه اینا نبودن کمک نمیکرد

  9. سلام
    به نظرم بهتر بود اصلا این مسائل در گریشنا نشر داده نشه بخاطر اینکه هر کسی امکان داره با یک اداره و ارگانی به مشکل بخوره و اینو باید ادارات مربوطه بررسی کنن که حق با کیه چون اینجا هر کسی از خودش طرفداری میکنه و اینجوری مردم بیشتر سردرگم میشن

  10. “لیکن هیات امنا و در راس آن رحمت محیایی و محمدجواد دانشور، مردانه در دفاع از حقوق جامعه ورزش و منافع ورزشکاران قد علم کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از حریم ورزشگاه شهدا تخریب گردد.”
    ———-
    زرشک
    کسی نیست به شما بگه استادیوم ورزشی حق مادرزادی شما نیست یه محل گیر افکار شمان!!!

  11. دیگه فایده نداره باید تمام اسناد را رو کنید تا کمی از ناپختگی بیدار بشود.اگه رو بشود دیگه گفته باشم در جامعه ورزش جایی ندارید و چون خیلی داری تند میری.خوب اون مزایده قبلا چه کارهایی شد .این واقعا درست بود .مگه مزایده میشه از قبل باخبر بود .اینا باطله .خداروشکر که گزارش دادن و دست پلید عده ای که می خواستن مزایده لو رفته باطل شود.البته که خداوند بینا هست ولی ما انسان ها بواسطه اون توانستیم پی ببریم.

  12. خیلی جالب است دو سال قبل کلنگ خوابگاه و چمن مصنوعی بزرگ در مجموعه ورزشی محبی توسط فرماندار و رییس وقت اداره ورزش و استاندار فارس به زمین زده شد و خبرش هم در همین گریشنا من خوندم اینها به اسم خودشان دارند تمومش می کنند بقیه موارد که من اطلاع ندارم یا در جریانش نیستم که معلومه به نام خودشون تموم بشه من همین الان در گریشنا سرچ کردم مربوط به دو سه سال قبله برین نگاه کنید وقتی جای قاتل و مقتول عوض میشه اینها کع چیزی نی

  13. سلام اینرو بدونین که برای سیستم صوتی سالن فقط اقای سراجی به خیر روزده ومبلغ صدمیلیون تومن هزینیه شده اقای محمدی ودارودسته اش کجا خبر دارن

  14. اسناد رو میکنن 😂😂😂😂از حربه و روش احمدی نژادی استفاده میکنن
    چرا اسامی خیرین رو میارید ،شما دارید عوام فریبی میکنید و خودتون رو پشت سر خیرین قایم میکنید ،در صورتی که این هیات امنا چهار پنج نفر بیشتر نیستن […]
    رووو نییس که سنگ پاس
    چرا خودتون رو فقط عاقل و خیرخواه میدونید ؟؟؟
    واقعا باید به سکوت مسئولین شهر در برابر این قانون شکنی تاسف خورد
    و این هیات امنا با سواستفاده از پست و مقامشون دارن ترویج بی قانونی میکنن
    این چندتا کاری لیست کردین که هیات امنا انجام داده ظرف مدت چند سال بوده؟بیست و اندی سال واسه این چندتا کار جزئی زیاد نیس بنظرتون؟ […]

  15. ۱-سبستم صوتی کجاست که من ندیدم۲-سرویسهای بهداشتی چرا بااینکه هنوز سالن شروع به کار کردن نکرده کلا راهش گرفته۳-چرا کلی افغانی طبقه بالا بدون مجوز نشستن۴-چرا سقف سالن اب میده و چراهای دیگر اگه شما هیات امنا هستین لااقل نظارت کوچولویی میکردین

  16. اگه یه ذره با دقت تر به کار بعضی اشخاص هیات امنا نگاه کنیم میبینیم کارشون اونقدرا هم بی دلیل نیس .
    شما مگه وقتی یه منبع درآمد داری به راحتی میزاری اونو از دستت بکشن ؟؟؟
    […]
    به کجااااا دااریییمممم میریم ماااااا؟؟؟

  17. این هیات امنا چه رسمیت یا مرجع قانونی داره که میخواد تخلفات یه نفر ،یا صلاحیت یک نفر برای مزایده رو تعیین کنه؟مگه مرجع برگزار کننده مزایده اداره کل نیست؟
    جنبه انتقاد داشته باشید لطفا
    ناراحتی خودتون رو ناراحتی امام زمان میدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😧😧🤭🤭

  18. یه روز انتظار داشتیم اینا بازنشسته بشن برن کنار ،الان هم بازنشست شدن ،بیخیال ورزش گراش نیستن ،باید خدایی نکرده ارزوی بدی براتون بکنیم که دست از سر جوانان بردارید؟چرا اداره حراستی یا اطلاعاتی به کار اینا ورود نمیکنه ؟یعنی اینا اینقد نفوووووووووذ دارن؟

  19. آقای اکبری به خدا بس است .شما این همه سال تو این پست و مقام بودین به چی رسیدین الان ؟ جز ایجاد مانع برای ورزشکارامون دیگه چ کارایی کردین ؟
    شما فقط برای پنج دقیقه امتحانی از این پست و سمت کنار بکشین ببینید چ اتفاقایی می افته . جوونامون دیگه با چ زبونی باید بگن ک ول کنین برین ،ماآرزوی رفتن شمارو داریم .
    واقعا نمیبینید ؟نمیشنوید ؟یا قدرت درک ندارید؟ شاد کردن دل مومن عبادته ،برین خدا اجرتونو ی جا دیگه میده

    1. معنی درک رو میدونید چیه ؟ اینکه یه قیف از ذهنیت خودتون بسازید و دقیقا افکار خودتون رو هدف قرار بدید که نشد درک
      شما ادعا دارید آقای اکبری قدرت درک ندارن
      شما که درک دارید اول باید بدونید که همین آقای اکبری سالها از سمت ورزشی رفتن کنار حتی از شهر گراش هم دور شدن
      دوست عزیز یه بررسی بفرمایید که تو اون سالهای چه اتفاقاتی افتاد اینکه ممکنه آقای اکبری اشتباهات یا ایراداتی داشته باشند هیچ شکی نیست دقیقا مثل بقیه مسءولین ما ولی یکطرفه با عقده به قاضی رفتن درست نیست.
      در آخر باید دید نظر چه کسانیه که آقای اکبری بره کنار
      و چه مقدار از مردم موافق بودن آقای اکبری هستن
      اینجور حداقل همه ما درک کردیم – یا لا اقل درک کردن رو خوب بازی کردیم

  20. ده هزار متر مربع؟؟؟؟ خنده داره
    با یاری خداوند متعال پنج هزار متر دیگه رو کی بهمون میدین؟ یا اینکه جز سالنه و خودمون خبر نداریم ؟
    در عجبم از این کار هیات امنا که حتی اطلاعات دقیقی از متراژ اون رو هم ندارن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26 نظر
scroll to top