بستن

امام جمعه گراش: ارتقاء و استقلال برخی ادارت هنوز برای مردم روشن نشده است

امام جمعه: فرماندار عین واقعیت هایی که وجود دارد را مطرح کند که مردم بدانند تا کجا پیشرفت کرده ایم و چه کارهایی مانده است.

رویداد شهر: نماز جمعه این هفته شهرستان گراش به امامت حجت الاسلام والمسلمین حلاجی امام جمعه گراش برگزار شد.

امام جمعه گراش در خطبه های امروز نماز جمعه با تبریک به مناسبت هفته کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: وقتی انسان به شرایط زندگی معصومین(ع) نگاه میکند در واقع یک مجموعه بسیار آموزنده و یک مجموعه بسیار الهام بخش برای طول تاریخ را می بیند.

وی در ادامه افزود: شرایط، عملکرد و موقعیت های متفاوت معصومین، در هر موقعیتی به تناسب همان شرایط اجرا می شد.

امام جمعه گراش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران به ثبت رسیده است که این برای مردم استان فارس افتخاری بزرگ است.

وی ادامه داد: این امامزاده انصافاً برکت بزرگی است برای استان فارس که علما، مسئولان و نهاد های فرهنگی و غیره باید با هم درجهت اعتلای این ملجع شریف تلاش بکنند.

امام جمعه گراش با توجه به روز پست افزود: با توجه به گزارشی که از اداره پست به دفتر اینجانب ارسال شده است، خوشبختانه بسیار امیدوار کننده بود که خوشبختانه این اداره با فعالیت در جهات مختلف موفق شده است از بین ۲۹ اداره پست در استان فارس، رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

حلاجی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت:  انصافا نیروی انتظامی حق بزرگی را بر گردن این نظام دارد و امروز امید های زیادی به این عزیزان در بدنه ی نیروی انتظامی است. اینانی که افتخارات بزرگی در طول ۳۰ سال انقلاب اسلامی را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است و هم اکنون هم این فداکاری ها و شجاعت ها هر روز بیش از پیش ادامه دارد.

حجت الاسلام حلاجی در رابطه با اختلاس صورت گرفته در کشور افزود: امروز مسئولین جدی هستند اما این جدی بودن باید ادامه پیدا کند، باید کاری بکنند و آنچنان دماغ این مفسدان اقتصادی را به خاک بمالند که هرگز جرات نکنند دست به بیت المال دراز کنند.

حجت الاسلام حلاجی امام جمعه گراش در خصوص ادارت شهرستان گراش گفت: با توجه به اتفاقات خوبی که در این برهه از زمان ما شاهد بودیم، اما هنوز گزارش دقیقی از این برنامه هابه مردم ارائه نشده است.

حلاجی افزود: کلیاتی در مورد ادرات گفته شده است اما هنوز برای مردم سوال است که چند اداره ارتقا یافت؟ چند اداره تاسیس شد؟ و یا اینکه چند اداره هنوز مستقل نشده است؟ این برای بسیاری از مردم سوال است که باید آمار دقیقی ارائه شود.

امام جمعه گراش از مسئولین، خصوصا فرماندار این شهرستان درخواست کرد جهت روشن شدن تنویر افکار عمومی، عین واقعیت هایی که وجود دارد مطرح کند که مردم بدانند تا کجا پیشرفت کرده ایم و چه کارهایی مانده است.

حجت الاسلام حلاجی در خصوص اتفاقی که به تازگی بر روی قبوض تلفن رخ داده است گفت: یکی از این همین مسائل که هنوز برای مردم سوال است، به طور مثال در قبض تلفن نوشته شده است که آیا شما نسبت به درج آگهی در شهرستان خودتان، (لارستان) راضی هستید؟ و به اینصورت قبضی که مربوط به گراش است صریحا مینویسند لارستان! که یکی باید جواب این مسائل را بدهد.

حلاجی در ادامه افزود: این مسئله چندان مهم نیست اما از همین مسائل، مسائل دیگر ناشی میشود و برای مردم سوال مطرح میشود که خدایی نکرده دست هایی درکار است که دوباره بخواهد مردم را ناراحت کند.

امام جمعه گراش گفت: این وضعیت با ارائه گزارش و پیگیری مسئولان مربوطه حل میشود و انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد این حرف ها نخواهیم بود و آن کار هایی که بر زمین مانده امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات آن حل شود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

  1. باسلام چرا فرماندار حاظر نیست درباره استقلال ادارات ومرز لارو گراش به مردم پاسخگو باشد باید مسولین ادارات وفرماندار ونماینده در جلسه پرسش وپاسخ به شبهات مردم درباره شهرستان پاسخگو باشند وکسانی که سهل انگاری کنند از کار برکنار شونددست اندرکاران سایت محترم گریشنا لطف کنید پی گیری کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top