هفت‌برکه – گریشنا: با راه‌یابی چهار قدرت فوتبال گراش، مسابقات فوتسال جام رمضان گراش به مرحله حساس نیمه نهایی رسید.

به گزارش گریشنا بعد از وقفه چند ساله، امسال به همت هیات جدید فوتبال مسابقات جام رمضان دوباره برگزار شد. این مسابقات ابتدا قرار بود در سالن محبی برگزار شود که با مشخص نبودن مالک سالن در نهایت بازی‌ها از ۱۹ اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشگاه شهدا آغاز شد. 

به گزارش هیات فوتبال گراش، تیم‌های شهرستان بعد از نامه‌ی ارسالی از فدراسیون فوتبال مبنی بر لغو تمامی قرارداد بازیکنان با توجه به تاریخ معین زمان نقل و انتقالات، تیم‌ها شروع به یارگیری بازیکن جدید یا عقد قرارداد بازیکنان خود کردند تا عزم خود را برای حضور در جام رمضان نشان دهند.

مسابقات فوتسال جام رمضان به نام زنده یاد ناصر پرونده در قالب دو گروه پنج تیمی شامل گروه اول تیم‌های پرسپولیس نوین، استقلال، شهدا، شاهین و گراش جوان
و گروه دوم با تیم‌های جوشن، شهیدان حسن‌زاده، هلال احمر، ستاره آبی و اتحاد آغاز شد.

بازی‌ها با حضور ریس اداره ورزش و جوانان، اعضای هیات فوتبال، پیشکسوتان و ورزش دوستان و خانواده مرحوم پرونده با رژه نماینده‌ی تیم ها آغاز شد. دو تیم پرسپولیس‌نوین و شاهین به قضاوت مرتضی آشفته، علیرضا ساکنی ، محمدکاظم عابد و به سرپرستی علیرضا حسن نژاد برگزار شد.

پس از برگزاری ۲۰ بازی در دور گروهی تیم‌های صعود کننده مشخص شد. تیم‌های شهدا با ۱۰ امتیاز و گراش جوان با ۹ امتیاز از گروه اول به نیمه نهایی مسابقات رسیدند
و تیم‌های هلال احمر با ۱۰ امتیاز و تیم جوشن ۸ امتیاز از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله ی نیمه‌نهایی مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزارخواهد شد.

چهارشنبه هشت خرداد دو بازی حساس مرحله نیمه‌نهایی برگزار شد. در بازی نخست که این بازی هیجان‌انگیز با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. دیگر بازی این مرحله ساعت ۱۵ دقیقه نیمه شب بین شهدا و جوشن برگزار شد و شهدا با برتری ۶ بر یک با خیال آسوده به بازی برگشت می‌رود.

بازی‌های مرحله برگشت جمعه ۱۰ خردادماه برگزار می‌شود. ساعت ۲۲ شهدا و جوشن و ساعت ۲۳:۱۵ هلال‌احمر و گراش‌جوان بازی می‌کنند. در این بازی هلال‌احمر در نقش میزبان بازی می‌کند. 

در این دوره از مسابقات از سوی کمیته فوتسال و اجرایی مسابقات پس از پایان هر دیدار به بهترین بازیکن اخلاق همان دیدار مبلغ ۵۰ هزارتومان هدیه داده می‌شد. همچنین از نکات جالب این دوره از مسابقات استفاده از شبیه‌ساز اسکوربرد در سالن برگزاری بود که جعفر سعیدی مسولیت اجرای آن را بر عهده داشت.

این بازی‌های یکشنبه ۱۲ خردادماه با برگزاری بازی فینال به پایان می‌رسد. در مرحله‌ی گروهی مسابقات ۱۲۵ بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت. بهترین خط حمله با ۲۰ گل در اختیار تیم شهدا است و ستاره‌آبی با تنها ۵ گل خورده از دور رقابت‌ها حذف شد. محمد افلاکی‌نیا از تیم شاهین رسید با ۷ گل زده آقای گل مرحله مقدماتی بود. 

Futsal

نتایج بازیهای مرحله گروهی جام رمضان گراش:

پرسپولیس نوین ۳ شاهین ۵
استقلال ۲ شهدا ۷
جوشن ۱ ستاره‌آبی۱
شهیدان حسن زاده ۰ هلال احمر ۵
گراش جوان ۰ شهدا ۲
پرسپولیس نوین ۸ . استقلال ۰
اتحاد ۲ هلال احمر ۳
جوشن ۵ شهیدان حسن زاده ۰
شاهین ۷ استقلال ۲
گراش جوان ۵ پرسپولیس نوین ۱
ستاره ابی ۱۰ شهیدان حسن زاده ۲
اتحاد ۲ جوشن ۴
شهدا ۸ پرسپولیس نوین ۰
شاهین ۳ گراش جوان ۴
هلال احمر ۳ جوشن ۳
ستاره آبی ۴ اتحاد ۰
استقلال ۱ گراش جوان ۴
شهدا ۵ شاهین ۵
شهیدان حسن زاده . اتحاد ( نیمه تمام )
هلال احمر ۲ ستاره آبی ۱