بستن

اطلاعیه آموزش و پرورش برای شناسایی حق‌التدریسی‌ها

هفت‌برکه – گریشنا: کسانی که بین سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۱ به عنوان حق‌التدریس و آموزشیار از آموزش و پرورش حقوق گرفته‌اند می‌توانند دوباره به عنوان نیروی حق‌التدریس مشغول به کار شوند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش به منظور اجرایی نمودن قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی، این افراد تا روز چهارشنبه اول خرداد ماه ۹۸ با امور اداری آموزش و پرورش به شماره تلفن ۰۷۱۵۲۴۴۷۰۵۲ تماس بگیرند.

چه کسانی شامل این قانون می‌شوند

الف) نیروهای پیش دبستانی: افرادی که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۱ با یکی از مراکز پیش دبستانی دولتی یا کلاس‌های پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی همکاری داشته‌اند و برابر اسناد و مدارک ثبت و احراز شده؛ از حساب های دولتی (حساب مدارس دولتی) یا اعتبارات دولتی حق الزحمه دریافت نموده‌اند.

تذکر مهم: از تشکیل و ارسال پرونده هایی که فاقد اسناد دولتی، پرینت سابقه پرداخت بیمه و تاییدیه گزینش قبل از سال ۹۱ در مدارس دولتی هستند معذوریم.

ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی: به افرادی اطلاق می شود که طی سال های ۸۸-۸۷ یا ۸۹-۸۸ با دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی، از طریق شرکت‌های خدمات آموزشی، با اداره کل آموزش و پرورش قرارداد مستقیم داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت نموده‌اند.

ج) نیروهای حق التدریس غیر مستمر: به افرادی اطلاق می شود که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۱ با داشتن کدپرسنلی در مدارس دولتی به عنوان نیروی حق التدریس آزاد همکاری داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت نموده اند.

د) آموزشیاران: فردی است که با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اداری با مجوز گزینش و گواهی آموزش تدریس بدو خدمت و کدپرسنلی بین سالهای ۷۹ تا قبل از سال ۹۲ با نهضت سواد آموزی همکاری داشته اند. این گروه لازم است به کارشناس سوادآموزی، آقای امیری مراجعه نمایند.

*تذکرات مهم:
۱- تشکیل پرونده و شناسایی افراد مشمول قانون به منزله استخدام تلقی نمی گردد.

۲- بکارگیری و سازماندهی افراد به عنوان نیروی حق التدریس آزاد پس از صدور مجوز های قانونی و تصویب آن توسط هیات محترم وزیران برابر مقررات انجام خواهد شد.

۲- مدارک مورد نیاز افراد مشمول قانون مذکور(متقاضی به عنوان حق التدریس جدید):

–تکمیل نمون برگ درخواست
–تصویر مدرک تحصیلی دیپلم
–تصویر مدرک تحصیلی دانشگاهی
–تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
–تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه(برای آقایان)
–تاییدیه گزینش قبل از سال ۹۱ برای اشتغال در مدارس دولتی
–ابلاغ کامپیوتری و کدپرسنلی ۸ رقمی برای نیروهای حق التدریس(در صورت عدم وجود ابلاغ کامپیوتری، تصویر سند حسابداری مبنی بر پرداخت حقوق به افراد ضروری می باشد)
–تصویر قرارداد فی مابین شرکت خدمات آموزشی و اداره کل آموزش و پرورش استان برای نیروهای خرید خدمات آموزشی الزامی می باشد
–تصویر پرینت سوابق بیمه برای نیروهای خرید خدمات آموزشی
–تایید ذیحساب مربوط مبنی بر پرداخت حقوق برای نیروهای خرید خدمات آموزشی
–پوشه آبی رنگ برای برادران و پوشه سبز رنگ برای خواهران
– آخرین مهلت تحویل مدارک تا تاریخ۹۸/۰۳/۱ می باشد‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top