بستن

فرماندار گراش: افغانی‌ها با خانواده بروند

سرهنگ انصاری و مهندس کریمی‌فرد

فرماندار گراش در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی خواستار برخورد برنامه‌ریزی با اتباع بیگانه غیر مجاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش مهندس کریمی فرد فرماندار گراش در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گراش از آنان خواست تا با درایت و هوشیاری کامل منازلی که در اختیار افاغنه غیرمجاز قرار داده می شود را شناسایی و همچنین در زمان طرد اتباع بیگانه غیرمجاز به کشورشان خانواده آنان نیز به همراهشان اعزام شود.

فرماندار گراش گفت: نیروی انتظامی باید ضمن رفتار کاملا محترمانه و مهربانانه با آحاد مردم جامعه، با عاملان و مروجان هرگونه نا امنی اجتماعی و اخلاقی قاطعانه برخورد کند. برخورد مهربانانه و عطوفانه همراه با باطن مستحکم و با صلابت در مرز قانون، آراستگی، نظم، انضباط، استفاده از مباحث فرهنگی و برخورد چهره به چهره با مردم به جهت تاثیر گذاری بیشتر را از اهم اهداف و اقدامات نیروی انتظامی برشمرد و بر لزوم انجام آن تاکید نمود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب یکی از ضروریات برقراری امنیت اخلاقی در جامعه را ایجاد مصونیت در درون نیروی انتظامی دانستند و تاکید کردند این مصونیت درونی جز با چنگ زدن به ریسمان توفیق و فضل الهی به دست نمی آید و همچنین ایشان یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی را ایجاد امنیت به ویژه امنیت اخلاقی و روانی برشمردند و افزودند امنیت اخلاقی در جامعه به آن معناست که مردم دغدغه ای در خصوص احتمال انحراف اخلاقی فرزندان خود نداشته باشند.

فرماندار گراش ادامه داد: امروز دشمنان نقشه‌های زیادی از طریق ایجاد بی‌نظمی و ناامنی در داخل کشور دارند و در این بین نقش نیروی انتظامی در برقراری تامین امنیت داخل شهرها و کشور از دیگر نیروهای نظامی کشور برجسته تر است و باید این نیرو شبانه روز و با هوشیاری کامل مانع از بروز هرگونه اختلال و نا امنی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گراش با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) که فرمودند ” حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است” تاکید کرد: پاسداری از نظام به عنوان یکی از ارزشمندترین و مهمترین اقدامات نیروی انتظامی به شمار می رود.

وی افزود: مقام معظم رهبری از سال ها پیش تاکنون خطر جنگ نرم را گوشزد نمودند ولی کسی متوجه این خطر نبود و اکنون نیروی انتظامی با هوشیاری کامل و درایت و مدیریت مدبرانه در این راه مسوولیت خطیری بر دوش خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top