بستن

عبدلیان‌پور رییس مرکز وکلای فارس شد

هفت برکه (گریشنا): حسن عبدلیان‌پور وکیل گراشی به عنوان رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضائیه استان فارس انتخاب شد. 

به گزارش هفت برکه در چهارمین دوره انتخابات مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده استان فارس، حسن عبدلیان‌پور با کسب بیشترین رای به ریاست این مرکز رسید. مرکز امور قوه‌ قضاییه از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. (سایت این مرکز) عبدلیان‌پور یکی از وکلایی بود که در دیدار و هم‌اندیشی ۱۱ اردیبهشت وکلای دادگستری با رییس قوه قضاییه حضور داشت.

عبدلیان‌پور در توضیح شرح وظایف سمت خود می‌گوید:«حدود ۷۰۰ وکیل در کل استان فارس مشغول به کار هستند که رسیدگی به امورات همه‌ی این وکلا برعهده‌ی مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه است. این مرکز به صورت مستقیم زیر نظر قوه‌ی قضائیه‌ی تهران است.»

عبدلیان‌پور سال ۱۳۵۲ در گراش متولد شد و کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی حقوق جزا و جرم‌شناسی از دانشگاه آزاد شیراز گرفت. او ۱۷ سال سابقه‌ی کار دارد. عبدلیان‌پور ۴ سال به عنوان مشاور حقوقی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس فعالیت داشته است. او به مدت۵ سال نیز عضو هیات رئیسه مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه استان فارس بود تا این که در انتخابات این دوره او ریاست این مرکز را برعهده گرفت.

عمده‌ی فعالیت‌های عبدلیان‌پور در زمینه‌ی گردشگری و میراث فرهنگی است. وارد شدن او به این عرصه از کودکی‌ او آغاز شد. زمانی که پدرش عبدل عبدلیان‌پور از کویت به ایران برگشت و هتلی را در شیراز خرید. عبدلیان‌پور در حال حاضر مدیر هتل ارم، یکی از معروف‌ترین هتل‌های شیراز است. سال ۹۴ او برگزیده‌ی دریافت نشان ویژه مدیریت برتر در توسعه صنعت هتل‌داری و توریسم شد. عبدلیان‌پور هشت جایزه‌ی بین‌المللی در زمینه‌ی توریسم و گردشگری دارد.

عضویت در شورای عالی بسیج ورزشکاران استان فارس و همکاری با تیم فجر سپاسی فارس در زمینه‌های حقوقی از دیگر فعالیت‌هایی است که او در کارنامه دارد.

 

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top