بستن

خوان آخر هلال احمر در مازندران

هفت‌برکه – گریشنا: تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش فقط سه بازی برای صعود به لیگ برتر کشور فاصله دارد. این تیم دو خوان قبلی را با موفقیت طی کرده و اکنون در خوان آخر، به مازندران رسیده است تا از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه در قائم‌شهر، مقاومت صنعت نساجی را در مرحله‌ی نهایی مسابقات در هم بکوبد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر، این تیم روز دوشنبه نهم اردیبهشت‌ماه از بندرعباس به قائم‌شهر در استان مازندران پرواز خواهد کرد. تلاش مدیران این تیم برای گرفتن میزبانی این مرحله از مسابقات به سرانجام نرسید تا هلال احمر در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، ورزشگاه اصلی تیم نساجی مازندران، خود را مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون نساجی، مقاومت تهران و صنعت نفت آبادان محک بزند. در پایان شش بازی این مرحله، تیم‌های اول و دوم به مسابقات لیگ برتر جوانان کشور در فصل آتی صعود می‌کنند.

قرعه‌کشی و هماهنگی مسابقاتِ مرحله پایانی لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور در فصل ۹۷ – ۹۸ روز دوشنبه دوم اردیبهشت در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و چهار تیم صعودکننده، حریفان خود را شناختند. بر همین اساس، این بازی‌ها به صورت متمرکز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در نتیجه‌ی قرعه‌کشی این تیم‌ها مقابل هم خواهند ایستاد:

روز اول:

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

مقاومت تهران در مقابل صنعت نفت آبادان

هلال احمر گراش در مقابل نساجی مازندران

روز دوم:

پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت

مقاومت تهران در مقابل هلال احمر گراش

صنعت نفت آبادان در مقابل نساجی مازندران

روز سوم:

جمعه ۱۳ اردیبهشت

استراحت

روز چهارم و پایانی:

شنبه ۱۴ اردیبهشت

هلال احمر گراش در مقابل صنعت نفت آبادان

نساجی مازندران در مقابل مقاومت تهران

قاسم فرسوده، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، در گفت‌وگو با گریشنا از لزوم حمایت از این جوانان آینده‌ساز سخن گفت: «کاری که این جوانان تاکنون کرده‌اند شاهکار است و کار کوچکی نبوده است. صعود به لیگ برتر ثمرات زیادی برای شهر و فوتبال ما دارد، از جمله برای معرفی شهر گراش به تمام کشور، و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در ورزشکاران و معرفی ورزشکاران برتر به سطوح بالاتر. به همین دلایل، ما خواستار حمایت مسئولین و مردم از این تیم هستیم.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top