بستن

دکتر اقتداری در خاک گراش آرام گرفت – گزارش تصویری (در حاشیه) ۳

هفت‌برکه – گریشنا: در گزارش تصویری سوم از مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر احمد اقتداری، عکس‌های سعید برآبادی با شما سخن می‌گویند. برآبادی مدیر تحریریه و عکاس مجله‌ی «بندر و دریا» است. او به همراه محمد ولی‌زاده، سردبیر این نشریه، برای شرکت در مراسم تشییع پیکر احمد اقتداری به گراش آمده بودند.

2 نظر

  1. ضمن تسلیت باید کاری کنیم که آثار ایشان در یک کتابخانه نزدیک ارامگاه اش جمع آوری بشود.باید این قبرستان برای بازدید افراد ساخته بشود و حتی آثارش که با زبان خارجه ترجمه شده هست نیز کنار کتاب هایش باشد .عکس ها و سفره ای زیادی از ایشان هست که می توان به صورت موزه در بازدید مردم قرار گرفت .من مطمئن هستم که ایشان چیزای زیادی به یادگار گذاشته همین عصا و کلاه پهلوی و جا نماز و تسبیح ایشان هم می شود در بازدید عموم قرار داد. عکس خانه ای که در آن مطالعه میکرده و حتی اتاقش و هزاران چیز دیگه .مردم فرهنگ دوست گراش وجود این شخص غنیمت هست و وقتی ترکیه بدل شمشیر امام علی را ساخته و در بازدید قرار داده برای جذب توریست و مخصوصا شهر گر اش که قابلیت تبدیل شدن به یک شهر توریستی دارد و این برای اقتصاد گراش بسیار موثر هست .

  2. نکته ای که فراموش کردم این هست که شاعران زیادی از ما هستند که اهل تسنن اند و دارای مقبره باشکوه هستند همان سعدی و نباید مذهب و اینا تاثیر در ناشناخته ماندن ایشان داشته باشد و به هرحال هرکس عقیده ای دارد و حتی خاقانی و حتی می گویند خیام که باده و شراب که بسیاری می گویند واقعا اهل این ها بوده ولی مردم برایش فاتحه می خوانند و البته و صد البته که دکتر اقتداری شیعه و از همه این چیزا مبری بودند به هرحال شاید عده ای بگویند مثلا کراوات می زده و حرفا و عقایدی داشته که کمی تند و با روحانیت تضاد دارد که نباید تاثیر داشته باشد و ما باید کارهای بزرگش مد نظر قرار بدهیم.و البته آقای احمد اقتداری فردی متعهد و بزرگ بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top