بستن

دکتر اقتداری در خاک گراش آرام گرفت – گزارش تصویری ۲

هفت‌برکه – گریشنا: گزارش تصویری دوم از مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر احمد اقتداری به عکس‌های مسلم پورشمسی و جواد آب‌افکن اختصاص دارد.

7 نظر

  1. خدا رحمتش کنه آقای اقتداری.تا عکس ها را نگاه کردم و حسینیه اعظم را دیدم با اون سنگ های زیبایش یاد مرحوم شیخ احمد انصاری افتادم ایشان یادگار گذاشتند از سنگ ها و بناها و اقتداری با کتاب هایش یادگار گذاشتند و دو پدر گر اش یکی پدر ابادانی و یکی پدر فرهنگ و کتاب.

  2. حیف که مراسم خاکسپاریش پرشور نبود استقبال چندانی نشد، جاش بود مردم گراش استقبال بیشتری میکردن
    حیف که دکتر اقتداری رو دیر شناختیم …

  3. انتظارم از مردم شهرم استقبال خیلی بیشتری بود. انتظارم از ادم های در راس کار یه تابوت با گل های اذین شده بود.
    انتظارم از مسولین مرتبط با فرودگاه ترتیب یه ورود در شان و شخصیت این مرد والا مقام بود نه یه تابوت اونم در گاری
    …..
    خدا رحمتت کنه. روحت شاد

  4. در زمان حیاتش تنها صدای دکتر اقتداری در گراش سایت گریشنا بود ولی به نظرم شاید افرادی هستند که مقصر می باشند و برای سخنرانی در قید حیاتش ایشان را به گر اش دعوت نکرده اند ولی به هرحال آقای خواجه پور و غفوری و…زحمت زیادی برای معرفی ایشان به مردم کردند وقتی پول و سرمایه خرج سخنرانی روحانیت و روضه می شود مقصر کیست .ولی ما ایشان را ۱۰سال پیش از سایت صحبت نو گراش باهاش آشنا شدیم که آقای اقتداری می خواست تمام منابع و کتاب هایش را به گر اش منتقل کند و به آبشار اندیشه بدهد ولی سه شرط گذاشته بود .یک مقبره در کنار کتاب هایش و دوم اتاقی برای دیدارش با دانشجویان و محققان و کتابخانه ای در حد محافظت از آثار و کتابش که موافقت نشد و ایشان هم به مرکز دایره المعارف تهران تقدیم کردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top