بستن

از ظرفیت خیرین و متمکنین بر رفع مشکلات ورزش استفاده شود

به مناسبت هفته تربیت بدنی مسوولان اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی شهرستان گراش با فرماندار این شهرستان دیدار و درباره مسایل و مشکلات ورزش و جوانان شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش مهندس کریمی فرد فرماندار گراش در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مسوولان هیئت های ورزشی شهرستان هفته تربیت بدنی را به تمام ورزشکاران، ورزش دوستان، مسوولان هیئت های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: در بینش اسلامی ما بدن انسان به عنوان یک نعمت الهی معرفی شده و جسم سالم یکی از برکات خداوند متعال است و از همین رو بر همه انسان ها تکلیف است که به بدن خود به عنوان یک هدیه الهی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: در تعالیم دینی ما تربیت و تقویت بدن و آمادگی همه جانبه آن در کنار تقویت روح و ارتقا معنویت مورد توجه است و در برخی رشته ها، پیشوایان دینی ما به آن تاکیدات بیشتری داشته اند که مردم شهرستان گراش نیز با توجه به عمق باورهای دینی و اعتقادی خود به ائمه اطهار در رشته های شنا، تیر اندازی و سوارکاری سوابق درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

فرماندار گراش توجه ویژه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را به ورزش نشانه اهمیت این فعالیت دانسته و تاکید کرد: بایستی به مقوله ورزش توجه بیشتری شود و مسوولین محترم حمایت های مادی و معنوی بیشتری از خود نشان دهند تا جوانان ما استعدادهای بالقوه خود را به فعلیت برسانند.

مهندس کریمی فرد تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان با توجه به نوپا بودن فعالیت های خوب و موفقی داشته و بایستی با همت همه عزیزان و حمایت و پشتیبانی مسوولین تداوم و استمرار داشته باشد.

وی از مسوولین اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا از ظرفیت ارزشمند خیرین، متمکنین و افراد موثر این شهرستان در جهت رفع مشکلات بهره گیری نمایند و با جلب حمایت از ناحیه این عزیزان مشکلات شهرستان یکی پس از دیگری مرتفع گردد.

فرماندار گراش تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان به مسوولیت خود در امور جوانان نیز توجه و اهتمام ویژه داشته باشد، نه اینکه فقط به امور تربیت بدنی و ورزش پرداخته شود ولی امور مرتبط با جوانان به دست فراموشی سپرده شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. با سلام
    در این جلسه حدود ۲۰ نفر حضور داشتند که همگی دوستان مطالبی را عنوان کردند و اگر بنا بر نوشتن همه مطالب عزیزان بود سطرها خبر باید تهیه می شد و اگر بعضی مطالب نوشته می شد که موجب دلخوری برخی دیگر می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top