بستن

مقاله یک معلم و نقاشی یک دانش‌آموز گراشی در فارس اول شد

هفت برکه (گریشنا): دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرحله‌ی استانی هشتمین «جشنواره‌ی نوجوان سالم» دو مقام نخست و سه مقام سوم به دست آوردند.

به گزارش محسن افشار، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش: جشنواره‌ی نوجوان سالم هر سال در حوزه‌ی شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود. امسال بیش از ۵۰۰ دانش آموز و همکار و والدین در رشته‌های مقاله، ایده پردازی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، عکاسی، نقاشی، انشاء و ابتکارات در بخش شهرستانی با هم رقابت کردند که با داوری آثار، نفرات و اثرهای برتر به استان معرفی شد.

مرحله‌ی شهرستانی این جشنواره در گراش پانزدهم اسفند ماه سال ۹۷ با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و افراد برگزیده به مرحله‌ی استانی راه پیدا کردند.(دانش‌آموزان هنرمند گراش را بشناسید) این جشنواره تا مرحله‌ی کشوری ادامه دارد. سه شنبه، سوم اردیبهشت ماه اختتامیه مرحله استانی این جشنواره برگزار می‌شود.

تالار سعدی شیراز میزبان برگزاری مرحله‌ی استانی جشنواره‌ی نوجوان سالم خواهد بود. در بخش فرهنگیان زهره فروزش در رشته‌ی مقاله‌نویسی به مقام اول استانی رسید.
در بخش دانش‌آموزان، امیر رضا مهیایی از مدرسه‌ی سعادت در رشته‌ی نقاشی مقام اول استان را به دست آورد. رؤیا فتوحی از مدرسه‌ی امیر‌کبیر در بخش دختران و علی اکبر فانی از مدرسه‌ی سعادت در بخش پسران در رشته‌ی عکاسی مقام سوم را از آن خود کردند.

آیناز اعتماد از مدرسه‌ی فاطمه زهرا(س) در رشته‌ی فیلم کوتاه به مقام سوم رسید.

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top